حالی متفاوت در سالی متفاوت/پرسپولیس هر سال بهتر از پارسال

حالی متفاوت در سالی متفاوت/پرسپولیس هر سال بهتر از پارسال

پرسپولیس  با برانکو در دو فصل اخیر پیشرفت کاملا محسوسی داشته است. 

 

اختصاصی پیروزی دیلی؛در اولین روزهای سال 95 وقتی قهرمانی سهم آبی های خوزستانی شد و  سرخپوشان ناباورانه جام را در نگاه 90 هزار پرسپولیسی عاشق از دست دادند و تشویق شدند و اشک ریختند می دانستیم فصل عاشقی دوباره نزدیک است و اینبار پرسپولیس مان را با صلابت تر از گذشته در مستطیل سبز خواهیم دید.قول و قرارهایی که با کاپیتان و هانی گذاشته بودیم به  لیگ شانزدهم موکول شد و ستاره های سرخ پرسپولیس چه خوب به وعده ها عمل کردند و  آینده ای که همه  ما به دنبال رسیدن آن برای تیم محبوبمان بودیم در حال محقق شدن است. روزهای انتهایی سال را اینبار با رویایی به سر می بریم که بیشتر از همیشه به ما نزدیکتر است و همه ما بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید و ورق خوردن تقویم هستیم تا روزی که منتظر آن هستیم از راه برسد.

به گذشته که بر می گردیم، هیچ زمانی حالمان به خوبی این روزها نبوده، آنقدر خوب که حتی شکست تلخ مقابل استقلال و الریان هم نتواند از شیرینی آن کم کند. اسفند 93 پرسپولیس در جدول شرایط بسیار بدی داشت و نتایج ضعیف تیم به کابوسی برای هواداران تبدیل شده بود و از سقوط این تیم حرف زده می شد.اسفند 94 اما امیدهای تازه ای برای قهرمانی در لیگ پیدا کرده بودیم و حالا در اسفند 95 همه با اطمینان از قهرمانی پرسپولیس سخن می گویند. و پرسپولیس آنچنان در این فصل خوب کار کرده که آمارها حکایت از آن دارد که سال 95، بهترین سال پرسپولیس در همه ادوار لیگ بود. بازیهای چشم نواز پرسپولیس و کسب نتایج درخشان این تیم در فصل جاری و رکوردهایی که از تیم محبوبمان به جای ماند، روزهای هیجان انگیزی را برایمان رقم زد.  

خدا را شاکریم که پرسپولیس مان سال 95 را متفاوت از سال های پیش آغاز کرد و هر روز در حال پیشرفت و تکامل است و آینده درخشانی را در پیش روی خود می بیند. چقدر خوب است که  قلبهایمان گرم به قهرمانی تیم محبوبمان در سال جدید است و در انتظار درخشش پرسپولیس در آسیا هستیم.

روزهای آغازین سال 96، روزهای سرنوشت سازی برای فوتبال ایران و تیم پرسپولیس است و تیم ملی و پرسپولیس بیشتر از همیشه به حمایت تماشاگران این فوتبال نیاز دارد.صعود به جام جهانی آرزوی همه فوتبالدوستان ایرانی و با آغاز دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سرخپوشان مهمترین برهه فصل را سپری خواهند کردند.

پرسپولیس در روزی که فوتبال بسیار خوبی را مقابل حریف قدرتمند قطری به نمایش گذاشت و یک سر و گردن از حریف خود بالاتر بود، مغلوب ستاره های حرفه ای و با تجربه حریف شد. جدال الریان با پرسپولیس را نباید تقابل فوتبال ایران و قطر دانست، چرا که اگر قرار بود تیم الریان با بازیکنان قطری مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، شکست سنگینی را مقابل این تیم متحمل می شد و گرچه تیم چند ملیتی الریان با ستاره های نامدار خود اسیر تکنیک و فوتبال شناور جوانهای شایسته ایرانی بود. تنها تفاوت دو تیم در تجربه نفرات آنها بود. در حالی که بازیکنان جوان پرسپولیس مانند همیشه با بی دقتی یکی پس از دیگری فرصتها را از دست دادند، تیم رقیب از تک فرصت هایش بیشترین بهره برد. اگر به نوع گل های تیم الریان توجه داشته باشید می بیند هیچکدام از آنها در جریان بازی به ثمر نرسید.

گل اول که روی خلاقیت تاباتا بدست آمد، گل دوم حاصل از یک ضربه خطای پنالتی حاصل شد و گل سوم از یک ضربه ایستگاهی زده که شد که اشتباه عجیب مدافعان در جایگیری باعث آن بود. با همه این اشتباهاتی که گفته شد نباید این را نادیده گرفت که بازیکنان پرسپولیس با همه توان خود و حتی بیش از آنچه که در توان آنها بود برای پیروزی در این بازی تلاش کردند و ساق های خسته بازیکنان پرسپولیس که 3 بازی بیرون از خانه آسیایی را به فاصله کوتاه از هم برگزار کرده و همزمان در لیگ در هفته های اخیر بازی کرده و بازیهای سنگینی را در برابر مدعیان داشتند. و این خود عامل مهمی بود که پرسپولیس مقابل حریف مخصوصا روی ضدحملات غافلگیر شد و نتوانست برخلاف بازی با الوحده گل های خورده را جبران کند.

در حال حال حاضر شرایط جدول گروه پرسپولیس به گونه ای است که هیچ تیمی صعود آن مشخص نیست و قدرت تیم گروه که به درستی از آن به عنوان گروه مرگ یاد شده، کار پرسپولیس را سخت کرده اما این اطمینان وجود دارد که پرسپولیس در دور برگشت 5 امتیاز از دست رفته در دور رفت را جبران کند و با توجه به اینکه دو بازی در استادیوم آزادی خواهد بود، با حمایت پرشور تماشاگران پرسپولیس از تیم محبوب خود، این تیم راه صعود را هموار خواهد کرد و بازی برگشت مقابل الریان بسیار برای پرسپولیس تعیین کننده است و  امیدواریم فشردگی بازی‌های پرسپولیس و سفرهای تیم  و همچنین اردوها و بازیهای تیم ملی روی کیفیت بازی پرسپولیس و خصوصا ملی پوشان این تیم تاثیر منفی نگذاردو پرسپولیس بتواند با اقتداربه قهرمانی لیگ برسد و از گروه خود صعود کند.

 

 شیوا دورانگر

 

 

هرسال بهتر از پارسال

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی