حبیب کاشانی: پرسپولیس نتایج خیلی خوبی گرفته است/ اگر مدیرعامل بودم بیرانوند را نگه می‌داشتم

حبیب کاشانی: پرسپولیس نتایج خیلی خوبی گرفته است/ اگر مدیرعامل بودم بیرانوند را نگه می‌داشتم

کاشانی در خصوص شایعه جدایی بیرانوند از پرسپولیس در نیم فصل گفت: بیرانوند صلاح و خیر خودش را می‌داند من اگر بودم او را نگه می‌داشتم.

به گزارش پیروزی‌دیلی، حبیب کاشانی، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در حاشیه مراسم سالگرد منصور پورحیدری در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر شرایط پرسپولیس خوب است و نتایج خیلی خوبی گرفته است. آنها دربی را هم بردند و شرایط خوبی دارند.

کاشانی ادامه داد: من در خصوص بدهی‌های پرسپولیس چند روز پیش با طاهری مدیرعامل این تیم هم صحبت کردم و به وی اعلام کردم که هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

کاشانی در خصوص شایعه جدایی بیرانوند از پرسپولیس در نیم فصل گفت: بیرانوند صلاح و خیر خودش را می‌داند من اگر بودم او را نگه می‌داشتم او یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس است هواداران هم او را دوست دارند. امیدوارم شرایط حضور دوباره وی را فراهم کنیم.

حبیب کاشانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی