حدادی‌فر: رسیدن به پرسپولیس محال است

حدادی‌فر: رسیدن به پرسپولیس محال است

قاسم حدادی‌فر در پایان بازی با تراکتورسازی درباره شرایط خودش و تیم صحبت کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، کاپیتان ذوب در اواسط نیمه دوم نسبت به تعویض شدن‌اش واکنش منفی نشان داد. قاسم حدادی‌فر پس از برتری ۳ بر صفر ذوب‌ آهن مقابل تراکتورسازی گفت:

 «بازی خیلی سختی بود. تراکتورسازی یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ است که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند. خوشبختانه توانستیم اوایل بازی به گل برسیم و آن را حفظ کنیم و در دقایق پایانی هم که تراکتورسازی خسته شده بودند توانستیم به گل‌های خودمان اضافه کنیم. در این شرایط حساس که تیم‌های بالای جدول برده بودند و ما هم به ۳ امتیاز نیاز داشتیم، خوشبختانه این اتفاق افتاد و دوباره جایگاه خود را حفظ کردیم. هم در لیگ و هم در آسیا کارمان حساس شده است. یک بازی حساس با تیم الدحیل داریم. آنها تیمی با معیارهای اروپایی هستند و خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند. تمام امید ما این است که در خانه بتوانیم نتیجه بگیریم. امیدوارم هواداران بیایند و حمایت کنند چون واقعاً بازی سختی است. امیدوارم ۳ امتیاز را بگیریم و صعود کنیم.»

 بازیکن ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا شانس دارید پرسپولیس ۴ بازی را ببازد و شما قهرمان شوید، گفت: «این اتفاق واقعا محال است. پرسپولیس قهرمان شده است، ما هم تلاش می‌کنیم که نایب قهرمان شویم.»

حدادی فر

قهرمانی پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی