حسرت بزرگ برای ملی پوش ایرانی در آسیا

حسرت بزرگ برای ملی پوش ایرانی در آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با نزدیک شدن به بازی های برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان از جدول برترین گلزنان رونمایی کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، هفته آینده دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود تا چهره دو فینالیست فصل 2017 معتبرترین تورنمنت باشگاهی آسیا مشخص شود. از همین رو سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با نگاهی به حاشیه های این رقابت ها جدول برترین گلزنان را منتشر کرد تا حسرت بزرگی برای مهاجم ملی پوش ایرانی رقم بزند. 

در جدول برترین گلزنان لیگ قهرمانان که از سوی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شد هالک برزیلی از تیم شانگهای با 9 گل زده جایگاه اول را به خود اختصاص داد تا مدعی اول کسب آقای گلی قلمداد شود اما بعد از او مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در کنار دو بازیکن دیگر از الهلال هم به عنوان مردان 7 گله قرار گرفتند.

 با محرومیت عجیب طارمی 7 گله از سوی فیفا و غیبت او در بازی های رسمی از جمله بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان عملا این بازیکن دیگر شانسی برای کسب آقای گلی ندارد تا به این شکل حسرت بزرگی در دل طرفداران و حتی خودش باقی بگذارد. حسرتی که می شد جلوی آن با یک تفکر حرفه ای و ممانعت از شکایت باشگاه ترکیه ای گرفته شود.

لیگ قهرمانان آسیا

مهدی طارمی

گلزنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی