حسرت تاریخی مربیان آلمانی در دربی/ بدون برد، بدون شگفتی

حسرت تاریخی مربیان آلمانی در دربی/ بدون برد، بدون شگفتی

دربی هشتاد و پنجم اولین دربی لیگ برتری است که سرمربی هر دو تیم سرخابی خارجی هستند اما اولین باری نیست که یک سرمربی آلمانی روی نیمکت یکی از دو تیم می‌نشیند. استقلالی‌ها از مربی آلمانی خود اولین برد در دربی را می‌خواهند. مربیان آلمانی تا به حال نتوانستند بردی در بازی سرخابی‌ها بدست بیاورند و کارنامه خوبی ندارند و فرقی هم نداشته که روی نیمکت کدام تیم نشسته‌اند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، کخ به عنوان سرمربی استقلال در یک دربی حضور داشت که توانست به تساوی یک- یک دست پیدا کند. یورگن گده اما خاطره تلخ‌تری را برای پرسپولیسی‌ها  ثبت کرد. باخت سه بر یک مقابل استقلال به قدری برای این تیم گران تمام شد که این بازی آخرین حضور گده روی نیمکت پرسپولیس بود و بعد از آن جای خود را به استانکو داد.


سرمربی آلمانی بعدی باز هم نصیب پرسپولیس شد که دو دربی را در این تیم تجربه کرد و در هیچ کدام نتوانست برنده باشد. زوبل در اولین بازی یک- یک مساوی کرد و در بازی بعدی ۳ بر دو باخت.


شفر حالا چهارمین مربی آلمانی دربی است. شانس بزرگ او این است که از زمان حضور او در ایران زمان زیادی سپری نشده و باخت یا مساوی در دربی نمی‌تواند تاثیری در ماندن و رفتن او داشته باشد اما از آن سو، با برد در دربی می‌تواند در استقلال ره صدساله را یک شبه طی کند.

دربی 85

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی