حسن زاده: رحمتی چهار جلسه محروم خواهد بود

حسن زاده: رحمتی چهار جلسه محروم خواهد بود

اسماعیل حسن رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: مهدی رحمتی چهار جلسه محروم است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، اسماعیل حسن رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد میزان محرومیت سید مهدی رحمتی به دلیل تخلفات دربی دو جلسه است اما او یک جلسه از ابتدای فصل تعلیق در حکم داشت که با تکرار خطا در دربی ۸۴ آن یک جلسه هم به محرومیت هایش اضافه می شود ولی با توجه به کارت قرمزی که در لحظات پایانی بازی دریافت کرد از بازی بعد هم محروم شد تا در کل چهار جلسه از همراهی استقلال در لیگ برتر محروم شود. به این ترتیب رحمتی بازیهای استقلال مقابل ذوب آهن در اصفهان،‌ سیاه جامگان در تهران،‌ سایپا در تهران و فولاد خوزستان از دست خواهد داد.

حسن زاده

دربی 84

رحمتی

محرومیت

مهدی :
۲۵ بهمن ۹۵
باید بیشتر از این محروم مىشد اقای بی اخلاق
بهنام :
۲۵ بهمن ۹۵
جلال حسینی با کدوم استدلال محروم شد؟ جز اینکه طبق عادت هر ساله سربزنگاه با هدف زمین زدن تیم مردمی پرسپولیس شروع به تخریب روحیه بازیکنان و کادر فنی میکنند سرتاسر سال هر اتفاق و حادثه ای که پیش بیاد صدا از سوراخ موش اینا در نمیاد انگار که خاک گورستان روشون پاشیدند اما به یکباره همچون افعی بیرون میان و یک تیم با این همه هوادار رو از هستی ساقط میکنند ، برای کل لیگ کورند و برای پرسپولیس از کاه کوه میسازند رسواتر از اینا هم داریم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی