حسینی:آقای منصوریان!جنبه داشته باش/ باید دربی را فراموش کنیم/یک پنالتی روی من نگرفتند

حسینی:آقای منصوریان!جنبه داشته باش/ باید دربی را فراموش کنیم/یک پنالتی روی من نگرفتند

کاپیتان پرسپولیس گفت:رحمتی وقتی اخراج شده چرا باید به زمین برگردد و کری بخواند.


به گزارش پیروزی دیلی ،سیدجلال حسینی رابطه با شکست پرسپولیس در دربی اظهار داشت: به هر حال فوتبال یک رویش برد است و رویش باخت. ما دیروز باختیم اما اتفاقات عجیبی و تاسف آوری رخ داد. فشار زیادی روی بازیکنان ما بود و می دانستیم بازی سختی داریم اما یکسری رفتارها اصلا در شان این بازی نبود.

یک پنالتی روی من نگرفتند

وی افزود: صحنه های این بازی باید چندین بار دیده شود. شروع درگیری را ببینید کجا بوده است. اول از همه اینکه چند دقیقه قبل از درگیری ها امید ابراهیمی مرا هل داد و روی یک ضربه ایستگاهی روی من پنالتی کرد اما هیچ کس او را ندید. بعد از آن هم روی یک کرنر همین امید ابراهیمی با من درگیر شد.

رحمتی از روی زمین فحش می داد

کاپیتان پرسپولیس تصریح کرد: شما نگاه کنید که امید ابراهیمی چطور مرا گرفته است. روی آن صحنه من به رحمتی نخوردم و فکر کنم خود ابراهیمی به او برخورد کرد. با این حال بازی در جریان است و ما در اوج حمله هستیم اما آقای رحمتی روی زمین نشسته و فحش می دهد. کمیته انضباطی و اخلاق باید این صحنه ها را نگاه کنند. جالب بود که با همان دست مثلا مصدومش، بلند شده بود و می خواست مرا بزند.

فتح الله زاده بازی را ندیده است

حسینی با اشاره به صحبت های فتح الله زاده گفت: این آقا که گفته حسینی مقصر بوده و رحمتی مقصر نبوده، فکر می کنم بازی را ندیده است. او باید ببیند که اصلا درگیری از کجا شروع شد. جالب است وقتی یک نتیجه می آورند، دیگر هر کسی به خودش اجازه می دهد صحبت کند و فکر می کنند که نمی توانیم جوابشان را بدهیم.

به رحمتی گفتم بلند شو، فوتبال بازی کن

وی درباره درگیری لفظی اش با رحمتی و اینکه دروازه بان استقلال گفته بود من فحش ندادم، بیان داشت: من نمی دانم چه چیزی گفت اما دائما داد و بیداد می کرد. من به او گفتم بلند شو فوتبال بازی کن. گفتم که مردانه بازی کن. گفت که تو مرا زدی، گفتم که چه ارتباطی دارد، درگیری است و شاید هر برخوردی پیش بیاید. به رحمتی گفتم این فوتبال نیست که بازی می کنی.

ابراهیمی و چینی نبودند، درگیر می شدم

کاپیتان پرسپولیس در خصوص درگیری بعد از سوت پایان خاطرنشان کرد: رحمتی اخراج شده بود و باید بیرون می رفت. بعد از سوت پایان بازی رحمتی سمت من آمده و کری خوانی می کند. ابراهیمی و چینی شاهد این ماجرا هستند. باور کنید اگر این 2 نفر نبودند، من با رحمتی درگیر می شدم. اگر وجود داشته باشند، راستش را می گویند. من بازی را باختم، چه چیزی می توانم به رحمتی بگویم؟ دنبال چه چیزی هستند.

کارت قرمز نگرفتم

حسینی درباره اینکه گفته می شود در پایان بازی از داور کارت قرمز دریافت کرده، گفت: اصلا اینطور نیست. من سمت فغانی رفتم و گفتم نگاه کنید که رحمتی چه رفتاری می کند. فغانی هم به من گفت که تو به رختکن برو. امید و علی چینی مرا گرفته بودند و من به احترام فغانی به رختکن رفتم.

آقای منصوریان جنبه داشته باش

وی در واکنش به اینکه رحمتی گفته بود باید سوت را به سیدجلال بدهیم، اظهار داشت: اتفاقا باید سوت را به رحمتی بدهند که هر کاری دوست دارد کند. خیلی چیزها را باید به رحمتی بدهند. شنیدم منصوریان هم گفته جنبه باخت داشته باشد. آقای منصوریان! این حرفها دیگر چیست. شما جنبه چیزهای دیگری را داشته باشید.

روی گل دوم خطا نکردم

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه برخی کارشناسان گل دوم پرسپولیس را خطا دانستند، اذعان داشت: اصلا آن صحنه خطا نبود. من با مدافع استقلال پریدم و اصلا او را هل ندادم. روی هوا دستم شاید خورده باشد اما خطا نیست. بازیکن حریف اصلا تکان نخورد چون من نیرویی نگذاشتم. اگر اینطور باشد که پنالتی که روی من شد، صد برابر بیشتر بود.

درگیری مسلمان و طارمی به خاطر فشار بازی بود

حسینی درباره درگیری طارمی و مسلمان در پایان بازی عنوان کرد: فوتبال همین است و فشار زیادی روی بازیکنان ما بود. وقتی 70 درصد مالکیت توپ با ما بود و نبردیم، عصبانی شدیم. بازیکنان ما برای برد به زمین آمده بودند و به خاطر همین عصبانی بودند. ما دوندگی مان بیشتر بود و 700 پاس دادیم. ما موقعیت های خوبی داشتیم و گل نکردیم.

باید دربی را فراموش کنیم

وی درباره آینده پرسپولیس و بازی با سپاهان گفت: الان دیگر باید دربی را فراموش کنیم. از بازیکنان هم می خواهم که به فکر آینده باشند. شرایط ما خیلی سخت است و باید خوب تمرین کنند. من همواره به بازیکنان می گویم که باید برای همه بازیها آماده باشند. بازی با سپاهان خیلی سخت است و بعد از ان هم باید با الهلال بازی کنیم.

حسینی در پایان گفت: باید تمام تلاش خود را کنیم از شرایط خارج شویم. ما 6 امتیاز بیشتر از تیم دوم داریم و می توانیم قهرمان شویم.

 

 

حسینی

دربی 84

منصوریان

احمد :
۲۵ بهمن ۹۵
واقعا فقط شانس و بخت و اقبال با استقلال بود و اشتباهات فردی و تیمی که پرسپولیس کل این فصل به اندازه این بازی نداشته بود
ما هم اگر مثل استقلالی ها هر توپی که اومد رو گل می کردیم الان بازی 12 به 3 تموم میشد ولی خوب فوتباله و به همیناش قشنگه
استقلال فقط گل سومش رو کار تمرین شده بود که اونم ضد حمله بود، گل اول و دوم رو که افتاد جلو پاشون زدن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی