حسینی: از سال قبل دریافتی نداشتیم؛ امکانات پزشکی‌مان هم در حد صفر است

حسینی: از سال قبل دریافتی نداشتیم؛ امکانات پزشکی‌مان هم در حد صفر است

کاپیتان پرسپولیس به گلایه از مشکلات مالی این تیم پرداخت و گفت که بازیکنان این تیم تاکنون به خاطر هواداران سکوت کرده‌اند.
به گزارش پیروزی دیلی، سید جلال حسینی پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران و قهرمانی این تیم در سوپرلیگ گفت: این بازی اول ما برای فصل آینده بود، بازی‌های اول همیشه سخت است، حریف هم تیم جوانی بود و دوندگی زیادی داشت، اما خدا را شکر توانستیم با پیروزی در این دیدار دل هوادارانمان را شاد کرده و یک جام به آنها تقدیم کنیم. 

 وی در مورد مصدومیتش که مانع از حضور او در دیدار مقابل نفت تهران شد، گفت: یک مصدومیت جزیی دارم اما واقعاً امکانات پزشکی ما در حد صفر است، ما در تیم‌مان دکتر داریم اما واقعاً امکاناتی نداریم. من درد شدیدی دارم. 

 حسینی به گلایه از مشکلات مالی موجود در پرسپولیس پرداخت و تصریح کرد: مشکلاتی داریم که امیدواریم حل شود ما از سال گذشته هیچ دریافتی نداشتیم. بعد از دیدار مقابل ذوب‌آهن که اعتصاب کردیم دیگر هیچ پولی به ما ندادند. شرایط پرسپولیس اصلا خوب نیست، شما به تیم الاهلی عربستان که حریف ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست، نگاه کنید آنها روز به روز بیشتر تقویت می‌شوند، روز به روز بیشتر پول می‌گیرند و روز به روز شرایط‌شان بهتر می‌شود، اما ما چه؟ ما چه کار می‌کنیم؟!

 کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که به خاطر مشکلات موجود اعتصاب نخواهید کرد، گفت: نه ما فعلا منتظریم که مشکلات حل شود. تاکنون صحبتی در خصوص مشکلات مالی هم انجام نداده بودیم، شرایط ما سخت است اما به خاطر هواداران صبر کردیم. در برخی از روزنامه‌ها و سایت‌ها می‌نویسند که بازیکنان پرسپولیس پول گرفتند، اما این‌طور نیست. این حرف‌هایی که می‌زنم اعتراض است، اعتراض با اعتصاب فرق زیادی دارد. 

 وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاری که از او پرسید آیا به دیدار هفته اول لیگ، مقابل فولاد خوزستان خواهید رسید یا خیر؟ عنوان کرد: می‌گویم امکانات پزشکی ما در حد صفر است، من الان برای ساعت 12 شب وقت MRI گرفتم و باید تنها به آنجا بروم که طبیعتاً نمی‌رسم. اگر امشب نشد فردا، اگر فردا نشد پس فردا و اگر پس فردا هم نشد در روز‌های دیگر MRI می‌گیرم. می‌گویم امکانات پزشکی ما در حد صفر است.

سوپرجام

سیدجلال حسینی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی