حسینی: امسال باید بهتر از فصل گذشته در لیگ قهرمانان نتیجه بگیریم

حسینی: امسال باید بهتر از فصل گذشته در لیگ قهرمانان نتیجه بگیریم

کاپیتان پرسپولیس امیدوار است این تیم بتواند کار نیمه تمام فصل گذشته را در این فصل بتوانند به سرانجام برسانند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پرسپولیس اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان را با برتری مقابل نسف قارشی ازبکستان به پایان رساند و اکنون امیدوارند بتوانند همانند فصل گذشته به نتایج مناسبی در ادامه راه دست یابند و موفق‌تر از آن عمل کنند. سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس خوشنود از بسته ماندن دروازه این تیم در اولین گام و کسب پیروزی برابر حریف در خصوص این دیدار و شرایط سرخپوشان صحبت‌هایی انجام داده که به شرح زیر است:

نسف فیزیکی و قلدر بود

بازی سختی بود و این بازیکنان ما بودند که بهتر عمل کردند و در نهایت توانستند به برتری برسند. بازیکنان خوبی در ترکیب حریف حضور داشتند و بازی برابری را نیز مقابل ما به نمایش گذاشتند. با این حال ما توانستیم باتجربه بالاتر و سود بردن بهتر از موقعیت‌ها به برد دست پیدا کنیم. مهم این بود که بتوانیم در اولین بازی قدرتمند ظاهر شویم و این سه امتیاز کمک زیادی به تیم در ادامه خواهد کرد. السد و الوصل نیز حریفان قابل احترامی هستند و مطمئنا باید با آمادگی بیشتری برای آنها حاضر شویم و امیدوارم در نهایت این فصل به خوبی برای پرسپولیس ادامه پیدا کند.

برای علیپور خوشحالم

حضور در تیم ملی سخت است و نیازمند این است تا بازیکن در بهترین فرم آمادگی باشد. برای علیپور خوشحالم که توانست با عملکردی خوب در نهایت به تیم ملی راه پیدا کند. آمادگی او این روزها بهترین اتفاق برای پرسپولیس است و امیدوارم همینطور به راهش ادامه دهد و البته نشان داده که برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگتر انگیزه‌اش افزایش پیدا می‌کند. خوشبختانه تیم خوبی داریم و همه بازیکنان در تلاش هستند تا همانند فصل گذشته به موفقیت برسیم.

تمرکز ما روی تمرین و بازی است

به مسائل دیگر کاری نداریم. تمام بازیکنان تمرکزشان روی این است تا بتوانند بهترین عملکرد خود را برای تیم به نمایش بگذارند و در پرسپولیس هیچکس حاشیه امنیت ندارد و بازیکنانی داریم که با اختلاف کمی از یکدیگر برای رسیدن به ترکیب و بازی تلاش می‌کنند. این کار را برای هر بازیکنی سخت می‌کند و خوشبختانه تیم بدون حاشیه و تنها با تمرکز روی مسابقات پیش رو به دنبال همان مسیری‌ است که کادرفنی برای آن تعریف کرده و ما همیشه در جستجو پیروزی‌های بیشتر و خوشحالی هواداران هستیم.

عملکرد گرشاسبی قابل تقدیر است

آقای گرشاسبی در همین مدت کوتاهی که در پرسپولیس به عنوان مدیر حاضر شده‌اند همگی ما شاهد بودیم که تمام وقت به دنبال دستیابی به موفقیت هستند. کار سخت است و مشکلات زیاد. اکنون نباید به مسائل دیگر فکر کرد و مدیریت باشگاه در کنار کادرفنی و بازیکنان در یک راستا قرار دارند و هیچ چیزی نمی‌تواند مشکلی بر سر راه تیم ایجاد کند. مدیر باشگاه نیز همواره در تلاش برای ایجاد امکانات لازم و برطرف کردن موانع مالی و مشکلات بوده و عملکردشان قابل تقدیر است.

السد رقیب سختی برای ماست

قبول دارم بزرگترین رقیب ما برای صعود از این مرحله السد قطر است. با این حال ما با توجه به تجربه‌ای که از گذشته داریم باید موفقیت‌مان را تکرار و آن را ارتقا بخشیم. در فوتبال هیچ تیم آسانی وجود ندارد و موفقیت و نتیجه بیشتر بستگی به این دارد که شما برای آن چقدر تلاش و تمرین کرده باشید. چیزی که به دقت از سوی کادرفنی ما دنبال می‌شود و بازیکنان در هر بازی به بهترین شکل به دنبال اجرای خواسته‌ها هستند تا به نتیجه برسیم. پرسپولیس در فصل گذشته با بدشانسی‌های بزرگی مواجه شد و اکنون همه ما به دنبال این هستیم تا نتایج بهتری نسبت به گذشته کسب کنیم.

هواداران حامی بزرگ ما هستند

با توجه به وقت اداری و زمان برگزاری این بازی طرفداران آنطور که باید در استادیوم حضور پیدا نکردند. با این حال حضور تک تک آنها برای ما ارزشمند است و مسوولیت ما را افزایش می‌دهد. خوشحالیم که آنها خوشحال استادیوم را ترک کردند و مطمئن هستیم در بازی‌های بعدی بیشتر و قابل توجه‌تر از این به استادیوم خواهند آمد. آنها بزرگترین حامی ما هستند و اینکه همیشه در کنار ما هستند احساس غرور می‌کنیم و به دنبال خوشحالی‌شان هستیم. ما در فصل گذشته به بدترین شکل ممکن خلا آنها را احساس کردیم و امیدوارم در این فصل در کنار آنها لحظات شیرینی را رقم بزنیم و جشن بگیریم.

ما قهرمان نشدیم و هنوز به جدول نگاه نمی‌کنیم

برنامه ما موفقیت در تمام بازی‌هاست و اکنون هم به جدول نگاه نمی‌کنیم و این مسائل که پرسپولیس قهرمان شده و بازی‌های باقیمانده تشریفاتی است هیچ خللی در مسیری که دنبال می‌کنیم نخواهد داشت و همچنان در کنار هواداران با قدرت ادامه خواهیم داد و فریب این مسائل را نمی‌خوریم و مغرور نیز نخواهیم شد. وقتی که قهرمانی مسجل شد درباره آن حرف می‌زنیم و اکنون همانطور که گفتم به جدول نگاه نمی‌کنیم.

مسوولان نفت چطور مجوز دارد؟

بارها گفته‌ایم و دیگر تکرار این مساله فکر می‌کنم لوث شده است. ما قرارداد بستیم و حق قانونی‌مان را از نفت تهران می‌خواهیم. به همراه نفت به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان رسیدیم و در لیگ نیز جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کردیم. تمام بازیکنان برای رسیدن به این موفقیت تلاش کردند. اکنون چند بار مدیر و مالک این باشگاه عوض شده و چندین بار نیز اعتراض کردیم و ... اما هیچ کس پاسخ نمی‌دهد. سوال ما از مسوولان این است که چطور نفت با این مشکلات در لیگ حاضر است و هیچکس هم جوابی به ما نمی‌دهد؟ اگر شرایط برعکس بود و باشگاه یا ... به دنبال محکومیت بازیکن بودند این مسائل اینقدر بدون پیگیری دنبال می‌شد؟ فوتبالیست یک فصل از تمام تلاش خود برای موفقیت تیم استفاده می‌کند اما زمانی که قرار به پرداخت مطالبات اوست هیچکس پاسخ نمی‌دهد.

چرا هیچ مرجعی به شکایت بازیکنان توجه نمی‌کند؟

بارها اعتراض کردیم و اعلام کردیم به دنبال مطالبات خودمان هستیم. فوتبال خیلی‌ها با توجه به این اتفاقات نابود شد و کسی نیست پاسخ دهد که چرا نباید مطالبات ما پرداخت شود. اگر نفت مشکل مالی دارد و نمی‌تواند پرداخت کند که چرا جلوی آنها گرفته نمی‌شود؟ چطور طبق قانون ای اف سی دارا بودن شرایط شرط حضور در لیگ قهرمانان است اما این قوانین در فوتبال داخلی استفاده نمی‌شود. چرا هر سال باید بازیکنان کلی طلب داشته باشند و هیچ مرجعی هم به آن رسیدگی نکند؟ امیدوارم یک نفر پیدا شود و پاسخ درستی به ما بدهد.

سیدجلال حسینی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی