حسینی: بازی به بازی می‌خواهند شرایط پرسپولیس سخت شود

حسینی: بازی به بازی می‌خواهند شرایط پرسپولیس سخت شود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعتراض ما تنها به چند صحنه نیست، شماره ۱۹ آنها ۳ بار جلوی ضد حمله را گرفت اما داوری یک آخ نگفت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، در یک چهارم نهایی جام حذفی تیم صنعت نفت مقابل پرسپولیس در پنالتی با نتیجه ۵-۴ به برتری دست یافت. سید جلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان این دیدار اظهارداشت: امیدوارم این بازی کارشناسی شود، همه ما به داوری انتقاد داریم، از باشگاه می‌خواهیم به نحوه قضاوت داوری سریعاً اعتراض کند، از ابتدای بازی مشکل داوری داشتیم و این موضوع باید بررسی شود. باید جوابگو باشند.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: گرشاسبی از سوی باشگاه پرسپولیس باید همین الان به موضوع داوری اعتراض کند و کمیته داوران هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی کند. این خواسته همه بازیکنان است که من از طرف آنها مطرح می‌کنم. باید داوری بازی امروز کارشناسی شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: اعتراض ما تنها به چند صحنه نیست، شماره ۱۹ آنها ۳ بار جلوی ضد حمله را گرفت اما داوری یک آخ نگفت. ما منتظریم که گرشاسبی به قضاوت داوری سریع اعتراض کند. من چند روز پیش گفته بودم که فریب نخوریم. مردم را فریب دادند، هدایتی و طاهری اگر حرفی دارند بروند در دادگاه بزنند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود گفت: این چیزی است که می‌خواهند تا پرسپولیس اذیت شود، امیدوارم مردم آگاه شوند، من می‌دانستم این موضوع را و چند روز پیش این را گفتم، می‌خواهند مشکلات تیم ما زیاد شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نمی‌گویید چه کسانی می‌خواهند مشکلات پرسپولیس زیاد شود، گفت: وقتی استانداری می‌گوید بازی نشود، سازمان لیگ می‌گوید بازی انجام شود، داوری‌ را هم که همه امروز دیدند، باز هم می‌گویم طاهری و هدایتی اگر حرفی دارند دادگاه است و هرچیزی که می‌خواهند مطرح کنند در آنجا اعلام کنند. هدایتی می‌گوید من فلان مبلغ داده‌ام و طاهری می‌گوید نگرفته‌ایم، دادگاه وجود دارد و بروند آنجا صحبت‌های خود را مطرح کنند.

سید جلال حسینی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: من می‌دانستم که می‌خواهند شرایط را برای پرسپولیس سخت کنند، بازی به بازی این کار را انجام می‌دهند، بازیکن حریف روی توپ خوابیده، با دست توپ را گرفته و داور پرچم نمی‌زند.

سیدجلال حسینی

پرسپولیس-صنعت نفت آبادان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی