حسینی: جام جهانی دوم رویای من بود/دیگر به تیم ملی بر نمی گردم

حسینی: جام جهانی دوم رویای من بود/دیگر به تیم ملی بر نمی گردم

 کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آرزوی هر بازیکنی حضور در جام جهانی است و من هم دوست داشتم که برای دومین بار این تجربه را کسب کنم. 

به گزارش پیروزی دیلی، سیدجلال حسینی در نشست خبری خود که به منظور خداحافظی‌اش از تیم ملی برگزار شده، گفت: خیلی امروز هیجان زده هستم باید از رسانه‌ها هم تشکر کنم. چون فکر نمی‌کردم این همه اینجا شلوغ باشد. از آقای گرشاسبی و برانکو هم که همیشه از من حمایت کرده‌اند،‌ ممنونم.


حسرتم حضور در جام جهانی برای دومین بار بود

سیدجلال حسینی در ادامه در خصوص اینکه بزرگ‌ترین حسرت شما در تیم ملی چه چیزی می‌تواند باشد، گفت: رویای هر فردی جام‌جهانی است، من هم دوست داشتم که دومین جام جهانی را تجربه کنم و رویایم این بود که در دومین جام جهانی هم حضور داشته باشم. جا دارد از خانواده‌ام تشکر کنم که همیشه کنارم بودند و زحمت کشیدند و توانستیم با هم روزهای سختی را پشت‌سر بگذاریم.


شرمنده هواداران هستم

حسینی در ادامه در مورد اینکه هنوز هم بسیاری از هواداران بابت خداحافظی شما ناراحت هستند، گفت: هواداران همیشه از من حمایت کردند و من همیشه شرمنده هواداران هستم، تلاش می‌کنم که دل آنها را شاد کنم امیدوارم بتوانم همیشه دل هواداران را شاد کنم. 


تلاش میکنم تنش ها از بین برود

وی درباره اینکه آیا خداحافظی شما از تیم ملی بابت این بود که فشارها از تیم ملی برداشته شود، گفت: خودم همیشه تلاش می‌کنم تا تنش‌ها از بین برود، در بازی با تراکتور هم با مسعود شجاعی بیانیه صادر کردیم تا تنشی در بین هواداران به وجود نیاید. برای همین سعی می‌کنم هیچ اتفاقی برای تیم ملی نیفتد. حسینی درباره اینکه آیا از تیم ملی بابت پاداش‌ها طلب دارید یا خیر، گفت: خیر، هیچ طلبی از تیم ملی ندارم.


تشکر از برانکو و مربیان تیم ملی

سید جلال ادامه داد: ازبرانکو که برای اولین بار به تیم ملی دعوتم کرد،  از آقای قلعه نویی که من را همراهی کرد، از قطبی و آقای دایی هم تشکر می کنم. از آقای کی روش که هفت سال من را پرورش داد و خیلی زحمت کشید ممنونم.  امروز، روز تشکرهاست. از انزلی و مردمانش. از ملوان و سپاهان و سایپا و همه تیم هایی که بودم تشکر می کنم. علی الخصوص هواداران پرسپولیس که نمی توانم در این باره حرف دیگری جز این بزنم. آنها من را شرمنده خودشان کردند.


واکنش کاپیتان پرسپولیس به ادعای کی روش

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کی روش گفته بود شما و  وحید امیری قرار داد با استقلال بسته بودید اما حسین هدایتی شما را به پرسپولیس اورد تصریح کرد: امکان ندارد من قرارداد ببندم و زیر قراردادم بزنم. آن موقع قطر بودم و سپس با افتخار به پرسپولیس برگشتم.هر کس مدرکی در این باره دارد رو کند.


جواب طعنه آمیز به عدم واکنش مربیان تیم ملی

سید جلال در پاسخ به این سوال که مربیان تیم ملی واکنشی به خداحافظی اش نشان ندادند، اظهارداشت: شما که اینجایید و همه چیز را می فهمید برایم کافی است. ضمن اینکه از علی پروین و علی کریمی تشکر می کنم که من را مثل همه حمایت کردند.


دیگر به تیم ملی بر نمی گردم

سید جلال حسینی درباره اینکه آیا اگر سرمربی تیم ملی عوض شود به این تیم باز خواهد گشت یا خیر؟ گفت: نه! تمام فکر و ذکرم رابرای پرسپولیس خواهم گذاشت.


آیا حسینی قربانی پرسپولیس شد؟

مدافع پرسپولیس درباره اینکه خیلی ها شما را قربانی حضورتان در پرسپولیس می دانند و الان بازیکنان همسن و سال شما همچنان در تیم ملی هستند افزود: من تا زمانی که بودم رقیب آنها بودم اما رفاقتمان پابرجاست. برای تیم ملی و بازیکنان هم فقط آرزوی موفقیت می کنم.


اول با همسرم مشورت کردم

وی درباره عدم برگزاری بازی خداحافظی و صحبت با مسئولان فدراسیون در این باره افزود: من اول با همسرم مثل همیشه مشورت کردم و سپس برانکو و گرشاسبی. همین که شما خبرنگاران عزیز و هواداران با من هستید تشکر می کنم. همین برای من کافی است.


پشتوانه تیم ملی هستیم

سید جلال حسینی در این باره نیز صحبت کرد و افزود: همیشه پشتوانه تیم ملی هستیم. مسئولان نباید ایرادات را به گردن مردم بیاندازند. باید برای تیم ملی بازی تدارکاتی بگذارند.


فعلا به ذوب آهن فکر می کنم نه مربیگری

سید جلال حسینی درباره اینکه اگر از دنیای بازی کردن خداحافظی کند، به مربیگری روی می آورد؟تاکید کرد: در این فوتبال چیزی مشخص نیست و من فقط به بازی بعدی تیم با ذوب آهن فکر می کنم.


درباره تمدید قراردادم از برانکو و گرشاسبی بپرسید

وی در پاسخ به این سوال که قراردادتان را با پرسپولیس تمدید می کنید؟ افزود: این را از برانکو و گرشاسبی بپرسید. برانکو هم اعلام کرد این سوال خوبی است اما الان وقتش نیست.


برای بازی خداحافظی مشورت می گیرم

سید جلال در ادامه راجع به اینکه اگر بازی خداحافظی در نظر گرفته شود چه تصمیمی می گیرد؟ افزود: مشورت می کنم و سپس تصمیم می گیرم باشم یا نه.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی