حسینی: شرایط جدول باعث شد محتاط بازی کنیم/ در پایان بازی با رحمتی صحبت کردم

حسینی: شرایط جدول باعث شد محتاط بازی کنیم/ در پایان بازی با رحمتی صحبت کردم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس دلیل محتاط بازی کردن این تیم در دربی هشتادوپنجم تهران را شرایط حساس جدول عنوان کرد.
به گزارش خپیروزی دیلی، سیدجلال حسینی پس از برتری یک بر صفر تیم پرسپولیس در دربی 85 تهران اظهار داشت: در یک بازی خیلی سخت پیروز شدیم. ما مقابل تیم قدرتمند استقلال بازی می‌کردیم که بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما در این بازی نیاز به برد داشتیم و خدا را شکر به آن رسیدیم. 

 وی درباره اینکه تیم پرسپولیس پس از به ثمر رساندن گل خود بازی محتاطانه‌ای انجام داده است، تصریح کرد: صددرصد این حرف شما درست است. شرایط ما در جدول حساس است و تیم‌هایی مثل پارس جنوبی، پدیده و پیکان شرایط خوبی در جدول دارند. به همین خاطر در این مسابقه نیاز به برد داشتیم. 

 کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قضاوت بیژن حیدری در این دیدار خاطرنشان کرد: در این مورد باید کارشناسان داوری نظر بدهند. 

 حسینی در واکنش به این مطلب که تماشاگران استقلال به شدت از قضاوت داور شاکی بودند، عنوان کرد: طرفداران ما هم ناراحت بودند. اگر فیلم بازی را ببینند به نظرم کاملاً متوجه می‌شوند. 

 وی در مورد اتفاقات دقایق پایانی بازی و اینکه جو ورزشگاه به شدت متشنج شده بود، خاطرنشان کرد: ما برای تماشاگران‌مان کاری نمی‌کنیم و فقط از آنها انتظار داریم. هواداران بدترین استادیوم و بدترین شرایط را دارند و حق دارند از این اتفاقات ناراحت باشند. 

 کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این پرسش که چرا تیم پرسپولیس پس از به ثمر رساندن گل خود برای زدن گل‌های بعدی تلاش نکرده است، اضافه کرد: ما مقابل تیم بزرگ استقلال بازی می‌کردیم و نمی‌توانستیم پشت سر هم به این تیم گل بزنیم. استقلال بازیکنان خوبی دارد و ما را تحت فشار قرار دادند. استقلال همیشه استقلال است و مطمئن باشید یکی از تیم های خوب لیگ خواهد شد. 

 حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا با مهدی رحمتی خوش و بش و صحبتی نکرده است، گفت: اول بازی وقت نشد، اما آخر بازی با هم صحبت کردیم. 

 وی در واکنش به این پرسش که آیا به نظر او حواشی هفته اخیر و مشکلاتی که برای بازیکنان این دو تیم اتفاق افتاد، باعث از دست رفتن تمرکز آنها نشده بود، تصریح کرد: در مورد حواشی صحبت نمی‌کنم، اما همانطور که گفتم ما برای بازیکنان و هواداران‌مان کاری نکرده‌ایم که از آنها انتظاری داشته باشیم. کمیته انضباطی و کمیته اخلاق به طلب‌های ما و به خصوص طلب‌مان از نفت اصلا رسیدگی نکرده است و فقط از بازیکنان انتظار دارند.

دربی 85

سید جلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی