حسینی: متأسفانه انتظارات از تیم ما بالا رفته است/بچه نیستیم و امشب تکلیف یکسری افراد مشخص می‌شود

حسینی: متأسفانه انتظارات از تیم ما بالا رفته است/بچه نیستیم و امشب تکلیف یکسری افراد مشخص می‌شود

کاپیتان تیم پرسپولیس تهران گفت:‌ از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، خیلی‌ها می‌گویند ما راحت می‌بریم، راحت تمرین می‌کنیم در صورتی که اینطور نیست.
به گزارش پیروزی دیلی، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از تساوی مقابل سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم. در حال حاضر جو طوری شده است که انتظارهای هواداران بالا رفته است، این باعث شده که بازیکنان یک مقدار شرایط عصبی داشته باشند چرا که می‌گویند پرسپولیس راحت می‌برد، راحت تمرین می‌کند در صورتیکه این طور نیست. متأسفانه بازیکنان فریب خوردند. یک مقدار شرایطمان سخت است این طور نیست که همه چیز برایمان مهیا است و می‌توانیم راحت بازی کنیم. به هر حال هواداران هم حق دارند، این فشار به روی هواداران هم است. 

 وی در ادامه افزود: به نظرم داوری باید بیشتر دقت می‌کرد در دو سه صحنه می‌توانست پنالتی بگیرد، به هر حال بازی تمام شده است و نتوانستیم امتیاز خوبی کسب کنیم.

 سیدجلال حسینی در پایان افزود:‌امشب جلساتی را با مدیران برگزار خواهیم کرد تا تکلیف بعضی از مسائل مشخص شود.

سیدجلال حسینی

پرسپولیس-سیاه جامگان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی