حسینی: می‌خواهیم جزو 4 تیم برتر جهان شویم

حسینی: می‌خواهیم جزو 4 تیم برتر جهان شویم

دروازه‌بان تیم ملی ایران گفت: خوشحالم توانستم به عنوان دروازه‌بان اولین گل جام‌جهانی فوتبال ساحلی را بزنم.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پیمان حسینی درباره دیدار افتتاحیه جام جهانی فوتبال ساحلی مقابل مکزیک گفت: بازی اول همیشه سخت است و خداراشکر از آزمون اول سربلند بیرون آمدیم. انشالله در بازی های بعدی بهتر و کم اشتباه تر بازی کنیم و روی سکوی جهانی قرار بگیریم. 

 

وی درباره اینکه موفق شد گل اول جام جهانی را به ثمر برساند گفت: خوشحالم برای تیم ملی گلزنی کردم اما بیشتر از آن خوشحالم که ایران بازی را برد. من خواسته سرمربی و کادرفنی را انجام دادم و خداراشکر امروز با همت و غیرت بچه ها و بازی زیبایی که انجام دادیم توانستیم مکزیک را شکست دهیم.


بازی اول همیشه سخت است اما خوشبختانه از این دیدار با موفقیت بیرون آمدیم و امیدوارم بازی بعدی با تمرکز بیشتری به میدان برویم.

 

دروازه‌بان تیم ملی ایران درباره دیدار بعدی با ایتالیا گفت: همه بازی ها حساس و مهم هستند و نباید هیچ بازی را دست کم گرفت.

 

گلر تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در پایان گفت: پتانسیل این تیم و هدفی که کادرفنی در نظر گرفته این است که امسال برای اولین بار در بین 4 تیم برتر جهان قرار گرفته و امیدوارم در نهایت تلاشمان با یک مدال خوشرنگ تکمیل شود.

فوتبال ساحلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی