حسینی: وظیفه بازیکنان تمرین کردن است نه چیز دیگر/عدم برگزاری بازی دوستانه مشکل بازیکنان نیست

حسینی: وظیفه بازیکنان تمرین کردن است نه چیز دیگر/عدم برگزاری بازی دوستانه مشکل بازیکنان نیست

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: بازی تدارکاتی برای تمرکز و اعتماد به نفس بازیکنان برگزار می‌شود و ما قبل از جام جهانی برزیل هم در آفریقای جنوبی بازی‌های زیادی کردیم و آن مسابقات تدارکاتی خیلی به تیم کمک کرد.

به گزارش پیروزی دیلی،سید جلال حسینی پیش از شروع تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت:ما روز گذشته یک ریکاوری خوب انجام دادیم و خوشبختانه یکسری از بازیکنان هم از داخل کشور اضافه شدند ولی پیشرفت در کار بازیکنان کاملا مشخص است. 

 حسینی افزود: من و همه بازیکنان تیم ملی وظیفه داریم تمرین کنیم و نه اینکه بخواهیم فکرمان را درگیر چیزهای دیگر کرده و تمرکزمان را از دست بدهیم. ما باید خودمان را برای جام جهانی آماده کنیم و تمام تمرکزمان روی تمرینات است.

 وی در پاسخ به این سؤال که تیمی مثل سیرالئون چقدر می‌تواند به ایران کمک کند، گفت:‌این بازی‌ها خیلی می‌تواند کمک حال ما باشد. هر بازی می‌تواند روی روند تیم ملی تاثیر داشته باشد. بازی تدارکاتی برای تمرکز و اعتماد به نفس بازیکنان برگزار می‌شود و ما قبل از جام جهانی برزیل هم در آفریقای جنوبی بازی‌های زیادی کردیم و آن مسابقات تدارکاتی خیلی به تیم کمک کرد. 

 مدافع تیم ملی در خصوص اینکه آیا باید حمایت‌ها بیشتر شود یا خیر،‌گفت: تیم ملی نیاز به حمایت دارد ولی بازیکنان باید به آماده سازی خودشان فکر کنند. ما بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به تیم ملی آمده‌ایم و حالا مشغول ریکاوری هستیم. باید خودمان را با شرایط تیم ملی وفق بدهیم و از بازی‌های باشگاهی به بازی‌های ملی منتقل شویم.

 وی در پاسخ به این سؤال که علت اینکه در بازی‌های دوستانه و برگزاری‌اش به مشکل می‌خوریم، گفت:‌این مشکل ما بازیکنان نیست و باز هم تاکید می‌کنم وظیفه ما فقط تمرین کردن است.

تیم ملی

سید جلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی