حسین ماهینی در گفت و گوی نوروزی با روزنامه پیروزی: به خاطر پوشیدن پیراهن شماره 7 علی آقا پروین به سروش می گوییم «سلطان سروش رفیعی»

حسین ماهینی در گفت و گوی نوروزی با روزنامه پیروزی: به خاطر پوشیدن پیراهن شماره 7 علی آقا پروین به سروش می گوییم «سلطان سروش رفیعی»

مدافع سرخپوشان می گوید: سیدجلال عیدی ندهد، از جیبش برمی دارم.

به گزارش سایت پیروزی دیلی، مدافع راست بوشهری پرسپولیس با قابلیت بازی در چند پست دیگر پس از دو فصل دوری از جمع سرخ های پایتخت، با پایان لیگ پانزدهم به محبوب ترین تیم ایران و آسیا برگشت. در روزهای پایانی سال 1395 گفتگوی ویژه ای داشتم یا حسین ماهینی آچار فرانسه محبوب، محجوب، با اخلاق و بی حاشیه سرخ ها. با او از آنچه که در این سال از لحاظ ورزشی و زندگی شخصی گذشت صحبت کرده ایم. این هم ماحصل گپ عیدانه ما با حاج حسین.

پیروزی: سال 1395 برای حسین ماهینی چگونه سپری شد؟ 
 یکی از بهترین های سالهای ورزشی و همچنین زندگی شخصی ام، همین سال 95 بود که به پایان آن رسیده ایم. اتفاقات خیلی خوبی در این سال برای من پیش آمد که بابت آنها شاکر خداوند هستم. 

پیروزی:خب از این اتفاقات خوب بیشتر صحبت می کنی؟
 از لحاظ ورزشی اینکه بعد از 2 سال به تیم ملی دعوت شدم و اینکه بازی های خیلی خوبی همراه پرسپولیس انجام دادیم و فکر می کنم عملکرد خوبی داشتم، همگی اتفاقات خوب ورزشی بود که در سال 95 برای من رقم خورد. 

پیروزی: از بعد شخصی با چه اتفاقات خوبی مواجه شدی؟ 
 بزرگترین، شیرین ترین و بهترین اتفاق زندگی ام در سال 95 تولد دخترم مایسا بود که زندگی مان را شیرین تر از قبل کرد. 

پیروزی:بهترین اتفاق و نتیجه ورزشی که در سال 95 برای تو خاطره شده، کدام است؟ 
 خب امسال همراه پرسپولیس بازی های بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. اما بهترین نتیجه ورزشی که در سال 95 برایم به خاطره ای شیرین بدل گشت، پیروزی 4-2 پرسپولیس در دربی 82 به تاریخ 27 فروردین بود. هر چند که آن زمان در ملوان بودم، اما خب این بازی و نتیجه اش خیلی به من چسبید.

پیروزی:و نتیجه و خاطره تلخ ورزشی هم در این سال داشتی؟ 
 خدا را شکر خیر! 

پیروزی:بنابراین سال خوبی را سپری کرده ای؟ 
خدا را شکر همین طور است که می گویید. بهترین اتفاق ممکن در زندگی شخصی ام تولد دخترم بود. هم از بعد ورزشی و هم شخصی سال موفقی را داشتم. 

پیروزی:آیا هدفی داشتید که در سال 95 به طور کامل محقق نشده باشد؟ 
 خب یکسری اهداف است که نیمه تمام مانده که آن هم به امید خدا در سال 96 با قهرمانی پرسپولیس تکمیل خواهد شد.

پیروزی:بنابراین هدفی نمانده که به آن نرسیده باشید؟ 
 خدا را شکر به آن هدف هایی که داشتم، رسیدم. البته امیدوارم سال 96 از این نظر خیلی بهتر شد.

پیروزی:سال 1396 سال خروس است؛ موجودی بسیار وقت شناس؟ 
 من که به شخصه خیلی وقت شناس هستم. 

پیروزی:سال تحویل کجا هستی؟
 اگر خدا بخواهد، امسال را از سال تحویل کنار خانواده خواهم برد. 

پیروزی:در این سالهای فوتبالی، چند سال تحویل را خانه نبودی؟
 فکر کنم بعد از 12-10 سال که در فوتبال هستم، این دومین سال تحویلی باشد که کنار خانواده خواهم بود. البته 50-50 است و معلوم نیست چه می شود. 

پیروزی:خاطره ای از سال تحویل هایی که کنار فوتبال بودی، داری؟
 3-4 سال پیش بود که تیم ملی ایران با کویت بازی داشت. ما دبی بودیم و با کیروش دورهمی هفت سینی ردیف کردیم و سال تحویل را برگزار کردیم. 

پیروزی:اهل عیدی دادن هستی؟ 
 حقیقتا بیشتر دوست دارم عیدی بگیرم. 

پیروزی:خب الان بزرگتر تیم سیدجلال است. آیا از کاپیتان می توانید عیدی بگیرید؟ 
 از سیدجلال که صد در صد عیدی می گیرم. اگر خودش ندهد هم از جیبش برمی دارم.

پیروزی:می‌توانی با اهالی فوتبال یک هفت سین بچینی؟
 سلطان علی پروین، سروش رفیعی (شماره 7 پرسپولیس به اتفاق سیامک کوهنورد کنار حسین ماهینی بود) به خاطر پوشیدن پیراهن شماره 7 علی آقا پروین به سروش می گوییم «سلطان سروش رفیعی» او هم خیلی خوشش از این لقب می آید. (در این لحظه از آنطرف خط صدای خنده هافبک خوش تکنیک و خوش اخلاق پرسپولیس می آمد که از صحبت و شوخی حسین ماهینی فقط می خندید و قهقهه می‌زد.) سینا عشوری، سیامک کوهنورد، سامان نریمان جهان، سردار آزمون، سعید عزت اللهی. 

پیروزی:حالا هر یک از این «سین» های فوتبالی را به نشانه های «هفت سین» تشبیه کن؟ 
 سلطان علی پروین: سیب؛ سروش رفیعی: سماق؛ سینا عشوری: سبزه؛ سیامک کوهنورد: سکه؛ سامان نریمان جهان: سیر؛ سردار آزمون: سمنو؛ سعید عزت اللهی: سنجد. 

پیروزی:پای سفره هفت سین و هنگام تحویل سال چه آرزویی می کنی؟
 مثل همیشه سلامتی خودم، خانواده ام، دوستانم، مردم عزیز ایران و پرسپولیسی ها و قهرمانی مان در لیگ برتر که تقریبا مسجل شده، قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به جام جهانی 2018 روسیه از خدا طلب خواهم کرد.

**صالح محمدرحیمی

حسین ماهینی

روزنامه پیروزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی