حضور در بازی با سایپا با تسهیلات ویژه است

حضور در بازی با سایپا با تسهیلات ویژه است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: تا پایان وقت اداری امروز چهارشنبه، خبرهای خوبی برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس از موسسه اعتباری کوثر خواهیم داشت. قرار است تسهیلات ویژه ای برای بازی با سایپا برای این گروه از هواداران در نظر گرفته شود.

پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به در پیش بودن اولین بازی از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر که برابر تیم سایپا انجام می‌شود و باشگاه پرسپولیس در این دیدار ، میزبان خواهد بود. آن گروه از هواداران که از طریق موسسه اعتباری کوثر ،کارت اعتباری – هواداری خود را دریافت کرده‌اند از تسهیلات ویژه‌ای برای تماشای این بازی بهره‌مند خواهند شد که اخبار مربوط به آن تا پایان وقت اداری امروز چهارشنبه منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، آن گروه از هواداران که علاقمند به عضویت رسمی در جامعه هواداران پرسپولیس و بهره‌مندی از این تسهیلات در کنار امتیازهای گوناگون دارندگان کارت هواداری هستند‌، می‌توانند طی امروز و فردا با مراجعه به شعب این موسسه، نسبت به دریافت کارت بانکی – هواداری خود اقدام کنند و همانطور که اعلام شد، امروز خبرهای خوشی در این ارتباط دریافت خواهند کرد تا حتما برای بازی با سایپا از این تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ کارت‌های هواداری پرسپولیس در واقع یک کارت اعتباری بانکی است که دارنده آن می‌تواند مانند دیگر کارت‌های اعتباری از امکانات آن بهره‌مند شود و علاوه بر آن از تسهیلات ویژه‌ای مثل امتیازگیری در سامانه 3090 جهت شرکت در قرعه‌کشی و همچنین از امتیاز خرید با تخفیف از فروشگاه‌ها و رستوران‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد با آن موسسه و حتی تخفیف‌های بیمه‌ای بهره‌مند شوند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی