حق‌وردی: در خط حمله با مشکل مواجه شدیم/ پرسپولیس قوی‌ترین تیم ایران است

حق‌وردی: در خط حمله با مشکل مواجه شدیم/ پرسپولیس قوی‌ترین تیم ایران است

مدافع پیکان با تاکید بر اینکه پرسپولیس در حال حاضر قوی‌ترین تیم ایران است، گفت: در بازی برابر این تیم محکوم به برد هستیم تا به شرایط خوبی در لیگ برتر برسیم.

به گزارش پیروزی‌دیلی، حجت حق‌وردی در خصوص شکست پیکان مقابل بادران در جام حذفی گفت: توجیهی برای باخت وجود ندارد و شکست بدی خوردیم. قبل از اینکه لیگ آغاز شود شرایط خوبی داشتیم و در یک بازی دوستانه هم ذوب‌آهن را بردیم. متاسفانه برابر بادران غافلگیر شدیم و فکر می‌کنم وقتی گل اول را خوردیم تمرکز تیم بهم ریخت. این مشکلی است که باید برطرف شود و باید در بازی‌های بعد باید با تمرکز بیشتری بازی کنیم.


وی ادامه داد: وقتی لیگ شروع شد در خط حمله دچار مشکل بودیم. وقتی «کنت» به تیم اضافه شد مشکلات در نوک خط حمله از بین رفت ولی این بازیکن مصدوم شد و ما دوباره در خط حمله کمبودهایی را احساس کردیم. فکر می‌کنم نیاز به زمان داریم تا بتوانیم شکل واقعی خودمان را پیدا کنیم و نتایج خوبی بگیریم.


بازیکن پیکان در مورد بازی یکشنبه آینده با پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر گفت: طبیعتا بازی خیلی سختی داریم و همه می‌دانند که پرسپولیس بهترین تیم ایران است. آنها قدرت فنی بالایی دارند اما ما باید در این مسابقه حریف را شکست دهیم تا شرایط خوبی را در لیگ برتر پیدا کنیم. امیدوارم بچه‌های ما در این بازی خودشان را ثابت کنند.

پرسپولیس-پیکان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی