حلالی: مگر می‌شود مسلمان و طارمی به منشا پاس ندهند؟!

حلالی: مگر می‌شود مسلمان و طارمی به منشا پاس ندهند؟!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:مگر می‌شود مسلمان و طارمی به منشا پاس ندهند؟!
اسماعیل حلالی در رابطه با عملکرد پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در کسب نتیجه عملکرد خوبی داشته اما کیفیت فنی که از این تیم سراغ داشتم را تانون مشاهده نکردم. تراکتور بهتر از پرسپولیس بازی کرد و در دیدار مقابل نفت هم بازی دو تیم پایاپای بود. در بازی پرسپولیس- نفت دو تیم شرایط حمله و دفاع را انجام می‌دادند که این برای تیمی در این سطح سم است. برای پرسپولیس که دو هفته دیگر باید در یک چهارم نهایی آسیا بازی کند این نوع بازی زیبنده نیست. 

 پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با مطرح شدن شایعه پاس ندادن به گادوین منشا از سوی بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: این حرف‌ها را شنیده‌ام و خیلی هم حالم بد شد چرا که نمی‌تواند چنین مسائلی صحت داشته باشد. وقتی دو بازیکن مثل مسلمان و مهدی طارمی با هم زندگی می‌کنند و اوقات بیشتری را کنار هم هستند طبیعی است به واسطه صحبت کردن بیشتر هماهنگ شوند اما مگر می‌شود آنها یک بازیکن را در موقعیت خوب ببینند و پاس ندهد. اینکه منشا با سایر بازیکنان هماهنگ شوند یک مقدار زمانبر است. شایعه پاس ندادن را رد می‌کنم.

بازیکنان پرسپولیس

حلالی

منشا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی