حلمه بی‌رحمانه منتقدان به برانکو/پرسپولیس خوش شانس یا با کیفیت؟

حلمه بی‌رحمانه منتقدان به برانکو/پرسپولیس خوش شانس یا با کیفیت؟

منتقدان برانکو دلایل موفقیت او در پرسپولیس را وابسته به شانس می‌دانند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، شانس کلیدواژه این روزهای منتقدان پرسپولیس است. پرسپولیسی که نسبت به همین گذشته نزدیک خود یعنی فصل گذشته و حتی روزهای ابتدای همین فصل، تیمی محافظه‌کار‌تر و مقتصد تری شده و همین سبب شد که به رغم بردهای سریالی‌اش منتقدان بی‌رحمانه همه این بردها را به بخت و اقبال بلند نسبت ‌دهند. صرف‌نظر از اینکه بخت و شانس تنها در یک یا در نهایت دو بازی کاربرد دارد و نمی‌توان با اتکا به آن همه بازی‌ها را برد و همه رقیبان را شکست داد، باید به یک حقیقت کلیدی اشاره کرد.


سرالکس فرگوسن می‌گوید: «شانس همیشه سراغ افرادی می‌آید که لیاقت آن را دارند» حتی اگر بپذیریم بیش از توانایی و کیفیت و تاکتیک و... بخت و اقبال به مدد برانکو آمده، باید از این جمله سرالکس کبیر الهام گرفت و او را شایسته این شانس دانست. مردی که قطعا لیاقت آن را دارد که به رغم منتقدان از بخت و اقبال بلند بهره برد و موفق باشد. مردی که در کلیدی ترین برهه از فصل و در تندباد حوادث و غیبت چند ستاره اصلی‌اش، ریسک تغییر تاکتیک و تغییر پلن و البته نیمکت نشینی یکی از مهم‌ترین ستاره‌های موفقیت‌های اخیرش را به هر دلیلی – انضباطی یا فنی – به جان می‌خرد، حتما شایستگی بهره بردن از شانس را خواهد داشت.

برانکو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی