حل مشکلات بین المللی استقلال اولویت وزارت ورزش و امورخارجه شد...!؟

حل مشکلات بین المللی استقلال اولویت وزارت ورزش و امورخارجه شد...!؟


برای حل بعد از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش حالا نوبت به وزارت امور خارجه ایران رسیده است تا برای حل مشکل بین المللی استقلال وارد عمل شود. 

البته مشکلی نبود اگر همین کار برای تیم های دیگر از جمله پرسپولیس انجام می شد. ولی مساله این است که پرسپولیس خودش باید مشکلات خودش را حل کند ولی نوبت به استقلال که می رسید همه به تکاپو می افتند.

ماجرا از این قرار است که جهانیان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال روز گذشته خبر از جلسه با معاون وزیر امور خارجه برای حل مشکل نقل و انتقالات این باشگاه داد که در پی حکم صادره از سوی فیفا اعمال شده است.

اتفاقاتی که از این دست بسیار جالب توجه است. کافی است کمی به عقب برگردیم. به روزهایی که استقلال به خاطر بدهی استقلال بابت جواد نکونام دچار مشکل شده بود. درست در همان زمان پرسپولیس به خاطر یکی از شکایت های بین المللی وضعیت مشابهی داشت، اما پرسپولیس ناچار شد این مشکل را به تنهایی حل کند در حالی که باید حقوق بازیکنان را پرداخت می کرد، اعتبار مالی لازم را تهیه کند، اما نوبت به مشکل استقلال که رسید، علی کفاشیان رییس وقتی فدراسیون فوتبال وارد عمل و بدهی استقلال پرداخت شد.

ماجرای بعدی به شکایت «توزی» و حکم صادره از سوی فیفا مربوط می شد. این بار بهرام افشارزاده مدیر عامل وقت استقلال در مقام مدیر کل حوزه سرپرستی وزارت ورزش و جوانان وارد عمل شد و با دخالت او بدهی استقلال از محل درآمدهای فوتبال ایران از حضور در جام جهانی پرداخت شد تا مبادا آب در دل آبی ها تکان بخورد.

و اما این بار نوبت به یک وزارت خانه دیگر رسیده است تا مشکل را برای استقلال حل کند. همینطور پیش برویم، احتمالا به جایی می رسیم که رییس جمهور شخصا پیگیر حل مشکل بین المللی این باشگاه شود. البته نمی خواهیم بگوییم ایراد دارد. بلکه می گوییم چرا برای پرسپولیس چنین نمی شود.

می گویند یکی از شاهدان مانوئل ژوزه در فیفا و CAS سفیر وقت پرتغال در ایران بوده است. آیا وزارت امور خارجه در این ارتباط کاری کرد؟

اصلا گذشته ها گذشته است. پس می پرسیم آیا در صورت محکوم شدن پرسپولیس به پرداخت جریمه سنگین همه بسیج خواهند شد تا برای حل مشکل پای کار بیایند؟

مشکلات استقلال

وزارت ورزش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی