درس گزارشگر خوزستان به همتایان خود در تهران / حمایت بی شائبه از نماینده ایران پیش از بازی با الهلال

درس گزارشگر خوزستان به همتایان خود در تهران / حمایت بی شائبه از نماینده ایران پیش از بازی با الهلال

شاید انتظار داشته باشند یک گزارشگر فقط از تیم شهرستان خود حمایت کند اما سخنان من در مورد برتر بودن پرسپولیس در بازی صرفا فوتبالی است. (نقل به مضمون از میان صحبتهای گزارشگر مسابقه پرسپولیس استقلال خوزستان)
در شرایطی که تیم الهلال با مهاجم سوری خود ، پیش از مسابقه رفت برابر تنها نماینده شایسته ایران در آسیا از حمایت همه جانبه قریب به اتفاق رسانه ها و کارشناسان عربی بالاخص رسانه های عربستان و امارات و باشگاههای این دو کشور و هوادارانشان برخوردار بود ، بسیاری از هواداران پرسپولیس از حاشیه پردازی و شب تلخی که نود و برخی رسانه های دیگر در شب و صبح پیش از آن مسابقه رقم زدند و نقش بسزایی که در تخریب روحیه تیمی و تنها ماندن غریبانه پرسپولیس در شهر بیگانگان و پذیرش شکست سنگین مقابل الهلال بازی کردند بشدت متأثر شدند تا آنجا که موضع گیری سخت باشگاه و عکس العمل شدید هواداران پرسپولیس در روزهای بعد بازی را در پی داشته باشد. اینگونه حاشیه سازی یا حاشیه پردازی ها که بارها و هربار با رنگ و لعاب متفاوت پیش از مسابقات مهم دو فصل اخیر پرسپولیس انجام شده است باعث شد در لحظات بیشماری از گزارش روز گذشته گزارشگر مسابقه پرسپولیس استقلال خوزستان به سختی بتوانیم باور کنیم این حمایت و تعریف و تمجیدهای خالصانه وی از قهرمان قهرمانان ایران از شبکه ای استانی و مرتبط با سیمای ملی پخش می شود! 
این گزارشگر بارها از برانکو و بازی خوب و منسجم شاگردانش تعریف کرد ، از تاکتیک هجومی و گلزنی و حاکمیت بر توپ و میدان و پاسهای بیشمار پرسپولیس در نیمه اول به وجد آمد، کنترل بازی و حفظ نتیجه توسط این تیم پس از ده نفره شدن شاگردان ویسی و در تمام طول نیمه دوم مسابقه را ستود و دست آخر برای نماینده شایسته ایران در بازی پیش رو که جنبه ملی دارد آرزوی موفقیت و پیروزی کرد. حتی در هنگام دریافت گل از استقلال خوزستان با سخنان واقع بینانه خود باعث شد اشتباه خط دفاعی در آفسایدگیری و بی تحرک ماندن شجاع خلیل زاده که دو انتخاب یعنی حرکت به صورت اریب جهت ایجاد مزاحمت برای کرملاچعب و یا حرکت به سمت خط دروازه به شکل عمود بر خط و پر کردن پشت رادوشوویچ را داشت ، بنظر نیاید! و اینچنین بی شائبه درس بزرگواری و بزرگ منشی از کلاس درس این گزارشگر به همتایان وی در مرکز تهران رسید تا یادآوری کند ما ایرانی ها اگر گوشت هم را بخوریم ، نباید استخوان هم را دور بریزیم. 
جا دارد به ایشان و تمامی گزارشگران مانند او دست مریزاد گفته و به خاطر این گزارش از وی تقدیر ویژه داشته باشیم. 

گزارش تصویری

گزارشگر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی