حمایت قهرمان پرسپولیسی تیم ملی کشتی از برانکو و شاگردانش

حمایت قهرمان پرسپولیسی تیم ملی کشتی از برانکو و شاگردانش

میثم نصیری قهرمان اسیا و دارنده مدال طلای بازی های کشورهای اسلامی که روز جمعه گذشته در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اول شده، از آن پرسپولیسی های دوآتیشه هست که تمام بازی های سرخپوشان را دنبال می کند.

به گزارش پیروزی دیلی، او بعد از بازی شاگردان برانکو با ذوب آهن گفت: قهرمان شده بودیم و دیگر امتیاز نمی خواستیم، البته داور یک پنالتی برای پرسپولیس و یک اخراجیِ ذوب آهن را هم نگرفت.

قهرمان محجوب زنجانی که بازی وحید امیری را می پسندد، در حمایت از برانکو به کانال روزنامه پیروزی ادامه داد: برانکو یک جنتلمن واقعی است، به نظر من نباید از مربی ای که تیمش قهرمان شده انتقاد کرد.

برانکو

تیم ملی نوجوانان

حمایت از برانکو

پرسپولیس

کشتی

rahman :
۴ ارديبهشت ۹۷
dorod b sharafesh♡
دکتر نصیر :
۳ ارديبهشت ۹۷
ای کاش باشگاه پرسپولیس یک بیانیه علیه این سایت استقلالی فارس نیوز می داد! از دیروز که حسینی گفته می خواد از استقلال بره و استقلالی ها به وحشت افتادن کلی علیه بیرانوند حاشیه سازی کرده و داره با چوب بیرانوند  به عنوان دروازه بان اول تیم ملی و پرسپولیس حسینی رو می زنه بدون توجه به اینکه بیرانوند با دور شدن از دوران افت خودش الآن دروازه بان اول تیم ملی و پرسپولیس هست این رسانه رنگی یک ماه مونده به جام جهانی تنها چیزی که براش مهم نیست تیم ملیه..در یک هفته اخیر هم کل بازیکنان پرسپولیس رو لژیونر کرده و رفته!!
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13970203000304
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی