حمایت کاپیتان اوستنده از رامین رضاییان

حمایت کاپیتان اوستنده از رامین رضاییان

کاپیتان اوستنده و دیگر بازیکنان این تیم بلژیکی از هم‌تیمی ایرانی خود که مرتکب اشتباه محرز در بازی برابر موسکرون شده بود حمایت کردند.

به گزارش پیروزی‌دیلی و به نقل از سایت فوتبال کرانت بلژیک، لحظه‌ای وحشتناک برای اوستنده و رامین رضاییان بود وقتی پاس این بازیکن ایرانی به دروازه‌بان نرسید و سلیم بازیکن موسکرون گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند. رضایی به تنهایی عامل شکست اوستنده شد اما هم‌تیمی‌هایش از او حمایت کردند.


سیانی، کاپیتان تیم اوستنده در این رابطه با توجه با اشک‌هایی که رامین رضاییان پس از تعویض در دقیقه 76 روی نیمکت ذخیره‌ها ریخت می‌گوید: رامین رضاییان یک پسر عاطفی است و من بلافاصله سعی کردم او را خشنود کنم.


وی در ادامه اظهار داشت: اشتباهی که رامین رضاییان انجام داد ممکن است برای هر بازیکنی حتی بهترین بازیکنان رخ دهد. او باید سرش را بالا نگه دارد و به سمت جلو حرکت کند. بدون توجه به این که چند بار سقوط کردی باید روی پیشرفت تمرکز کند.


گانو، دیگر بازیکن تیم اوستنده هم گفت: ما با هم می‌بازیم و با هم می‌بریم. اشک روی چشمانش بود و باید خودمان را جای او قرار دهیم. امیدوارم خیلی زود این اتفاق را فراموش کند.

رامین رضاییان

لژیونرها

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی