حمله به رختکن نساجی در اهواز / یک نفر چاقو به دست به عباس زاده حمله ور شد/ بازیکنان در حبس

حمله به رختکن نساجی در اهواز / یک نفر چاقو به دست به عباس زاده حمله ور شد/ بازیکنان در حبس

بازی دو تیم استقلال اهواز و نساجی مازندران از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ آزادگان با نتیجه یک یر یک دقایقی پیش به پایان رسید.

به گزارش سایت پیروزی دیلی، بازی دو تیم استقلال اهواز و نساجی مازندران از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ آزادگان با نتیجه یک یر یک دقایقی پیش به پایان رسید ولی اتفاقاتی در پایان این دیدار درحال رخ دادن هست که باید ببینیم آیا مازندرانی ها می توانند بدون تلفات ورزشگاه تختی را ترک کنند یا خیر؟ 

 همه چیز از شب قبل از بازی شروع شد. جلسه هماهنگی پیش از بازی بدون نیروی انتظامی برگزار شد، تا اتفاقات مشکوک رخ دهد. هنوز چیزی از آغاز بازی نگذشته بود که از جایگاه ویژه چند نفر با رکیک ترین الفاظ بازیکنان نساجی به خصوص مرتضی غلامعلی تبار و محمد عباس زاده را مورد خطاب قرار می دادند که هیچ واکنشی از سوی نیرو انتظامی در پی نداشت. نکته مهم این ماجرا آنجایی بود که فحاشی ها از جایگاه ویژه، درست جایی که مهمانان و مسوولین دو تیم حضور دارند انجام می شد. 

 فحاشی ها ادامه داشت تا اینکه داور مسابقه بالاخره سوت پایان بازی را به صدا در آورد. داوران درحال ترک زمین بودند که چند نفر با نزدیک شدن به آنها رکیک ترین الفاظ را به داوران و مسوولین کمیته و دپارتمان داوری نسبت می دادند، اما این پایان کار نبود. بازیکنان نساجی در حال ورود به رختکن بودند که یک نفر چاقو به دست، محمد عباس زاده را صدا زد که اگر سرعت عمل یکی از همراهان نساجی نبود، بدون شک کار عباس زاده الان به بیمارستان کشیده می شد. 

تقریبا همه بازیکنان نساجی وارد رختکن شده بودند که چند نفر با همکاری بعضی از مسوولین تیم استقلال اهواز و استادیوم تختی وارد رختکن نساجی شده و در را از پشت بستند و ادعا کردند کسی را نمی گذاریم از رختکن خارج شود و شروع به فحاشی به خانواده بازیکنان نساجی کردند که وقتی مسوولین باشگاه نساجی اقدام به بیرون کردنشان کردند، چاقو و شیشه شکسته در آورده و فریاد زنان فحاشی می کردند. حضور عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی و سید صالحی، مربی نساجی که سابقه حضور در استقلال اهواز را داشتند هم نتوانست آنها را آرام کند تا اینکه بالاخره مربیان و بازیکنان نساجی با هم آنها را از رختکن بیرون کردند و آنها با قسم فریادزنان با به کار بردن بدترین الفاظ می‌گفتند که در فرودگاه شما را می بینیم و نمی گذاریم زنده از اهواز خارج شوید. با قفل کردن درب رختکن، مهاجمین چند لگد به درب زده و فاز جدید فحاشی ها با حضور در پشت پنجره رختکن آغاز شد و مهاجمین با سنگ ضرباتی را به شیشه وارد کردند که وقتی دیدند شیشه ها پلاستیکی بوده و نمی شکند با فریاد خانواده بازیکنان را با بدترین الفاظ مورد خطاب قرار دادند. 

نکته جالب تمام این اتفاقات آنجایی بود که در تمام این مدت حتی یک مامور نیرو انتظامی، حتی برای آرام کردن جو هم حضور نداشت. 

 بازیکنان و کادرفنی نساجی در رختکن حبس شدند. حال باید در انتظار نشست و دید که آیا کاروان نساجی می تواند بدون تلفات اهواز را ترک کند یا خیر؟.

*این گزارش از سوی سایت دی اسپورت منتشر شده و سایت پیروزی دیلی امادگی درج هرگونه توضیحی را دارد.


اهواز

نساجی

m..p :
۱۰ اسفند ۹۵
با عرض سلام..این کارهاکه تو ورزش فوتبال باب شده وقتی درپایتخت باسنگ به سربازیکن پیروزی میزنندواب ازاب تکان نمیخورد.اهواز که دیگه اخرخط کشوروتا زمانی تلفات جانی اتفاق نیفته هیچکس هیچ کاری نمیکند.اقایان وزارت ورزش این راهی که پیش گرفتید تا چندسال دیگر باید هربازیگان با دوتا محافظ شخصی وارد ورزشگاه شود.واقعآ متاسفم که ادعای کشور پهلوانانو یدک میکشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی