حواشی دیدار الهلال - پرسپولیس؛سرگردانی تماشاگران ایرانی به خاطر دسیسه اماراتی‌ها+عکس

حواشی دیدار الهلال - پرسپولیس؛سرگردانی تماشاگران ایرانی به خاطر دسیسه اماراتی‌ها+عکس

دسیسیه اماراتی‌ها باعث سرگردانی تماشاگران ایرانی در ورزشگاه بن‌زاید شد.


به گزارش پیروزی دیلی،مسئولان ورزشگاه بن‌زاید شهر ابوظبی در حالی که از ساعت 16 به وقت تهران بلیت فروشی دیدار الهلال و پرسپولیس را آغاز کردند که هواداران ایرانی تعداد زیادی از بلیت‌ها را خریدند تا خیلی زود سهمیه 1600 بلیتی که به هواداران تیم میهمان اختصاص داده شده بود به اتمام برسد. این در حالی بود که تعداد زیادی از هواداران ایرانی موفق به تهیه بلیت بازی نشده بودند.

* هوادارانی که موفق شده بودند تعداد زیادی بلیت بخرند آنها را در بازار سیاه به قیمت چند برابر به هموطنان ایرانی خود می‌فروختند! آنها بلیت‌ها را 35 درهم خریده بودند اما به قیمت 100، 200 و حتی 300 درهم نیز به دیگر تماشاگران ایرانی می‌فروختند.

*  اطراف ورزشگاه بن زاید پرچم کشور عربستان دیده می‌شد و از اماراتی‌ها دعوت شده بود تا با حضور در ورزشگاه از تیم الهلال حمایت کنند.

*در حالی که تماشاگران ایرانی چند ساعت قبل از آغاز بازی الهلال و پرسپولیس خود را به ورزشگاه بن‌زاید رسانده و بلیت مسابقه را تهیه کرده بودند اما بعد از باز شدن در ورزشگاه اجازه ورود به داخل ورزشگاه را پیدا نکردند.

*مسئولان ورزشگاه بن‌زاید بلیت‌های متعلق به جایگاه هواداران ایرانی را مهر خورده به آنها می‌فروختند اما بعد از باز شدن در ورزشگاه مشخص شد نیمی از بلیت‌ها مهر ندارد و از این‌رو از ورود آنها به داخل جلوگیری شد تا این دسته از تماشاگران ایرانی در آنجا سردرگم شوند. این دسته از تماشاگران منتظرند تا این مشکل حل شود.

 این دیدار ساعت 19:30 به وقت کشورمان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود.





الهلال - پرسپولیس

حواشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی