حواشی دیدار سیاه‌جامگان - پرسپولیس(1)/ از ترافیک سنگین در اطراف ورزشگاه تا تشویق برانکو توسط مشهدی ها

حواشی دیدار سیاه‌جامگان - پرسپولیس(1)/ از ترافیک سنگین در اطراف ورزشگاه تا تشویق برانکو توسط مشهدی ها

از ساعتی پیش، ترافیک سنگینی در اطراف ورزشگاه ثامن مشهد حاکم بوده است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، دیدار سیاه‌جامگان - پرسپولیس از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد.

 * در فاصله دو ساعت مانده به آغاز بازی، ترافیک شدیدی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه حاکم بود. 

 * در فاصله یک ساعت مانده به آغاز بازی، هشت هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارد، اما رفته‌رفته‌ به تعداد آنها اضافه می‌شود.

 * هواداران مشهدی شعار عجیبی سر می‌دهند. آنها می‌گویند «پرسپولیس یادت باشه سیاه‌جامگان باید تو لیگ باشه»!

 * روی بخشی از سکوهای ورزشگاه پرچم قرمز کشیده شده بود. لیدرهای مشهدی به سمت این بخش از ورزشگاه رفتند و به تماشاگران حاضر در آنجا اعتراض کردند. لیدرهای مشهدی از آنها خواستند که امروز سیاه‌جامگان را تشویق کنند، چون پرسپولیس قهرمان لیگ شده و قهرمان لیگ دیگر تشویق کردن ندارد! 

 * یکی از لیدرهای مشهدی با آمدن به سمت هواداران پرسپولیس به آنها گفت که خود طاهری هم دوست دارد سیاه‌جامگان در لیگ باشد، پس لطفاً کاری کنید که سیاه‌جامگان در لیگ بماند؛ حتی اگر از تهران برای تشوق پرسپولیس به اینجا آمده‌اید! 

 * قبل از شروع بازی، بین دو تیم آدم‌های قد کوتاه مسابقه‌ای برگزار شد که آنها مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفتند. 

 * زمانی که تیم پرسپولیس وارد ورزشگاه شد، تمام بازیکنان به سمت رختکن رفتند، اما برانکو به زمین آمد. سرمربی تیم پرسپولیس حتی از سوی هواداران مشهدی هم تشویق شد.  

* مرتضی قدیمی‌پور، دروازه‌بان سابق پرسپولیس که الان در سیاه‌جامگان حضور دارد، با رفتن مقابل رختکن پرسپولیس از بازیکنان این تیم استقبال کرد. 

 * فوتبالدوستان مشهدی شعارهای عجیب سر می‌دادند. در این زمان حتی پرسپولیسی‌ها هم شعار می‌دادند: «پرسپولیس یادت باشه، مشکی باید باشه».

حواشی

پرسپولیس-سیاه جامگان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی