حواشی دیدار نفت آبادان-پرسپولیس /کمبود مأمور نیروی انتظامی در ورزشگاه

حواشی دیدار نفت آبادان-پرسپولیس /کمبود مأمور نیروی انتظامی در ورزشگاه

 در حالی که هواداران آبادانی با شور و هیجان زیادی برای تماشای دیدار نفت آبادان و پرسپولیس به ورزشگاه تختی آمده‌اند فقط شمار انگشت شماری از مأموران در ورزشگاه حضور دارند.


 به گزارش پیروزی دیلی، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در حالی از ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صبح امروز اعلام کرد که محرومیت تماشاگران آبادانی بخشیده شده و می‌توانند با حضور در ورزشگاه دیدار تیم شهرشان مقابل سرخپوشان پایتخت تماشا کنند.

*بلیت فروشی از ساعت 13 در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد و هواداران ساعت 14:30 اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کردند.

*مسافران نوروزی زیادی در شهر آبادان حضور دارند.

*به دلیل کمبود مأموران نیروی انتظامی امنیت کامل در ورزشگاه وجود ندارد و فقط تعدادی انگشت شمار از مأموران در کل ورزشگاه دیده می‌شوند.

*در فاصله تقریبا 40 دقیقه به آغاز بازی 7 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی حضور دارند درحالی که گنجایش ورزشگاه بیش از 10 هزار نفر است.

*آنطور که باید شهر آبادان حال و هوای برگزاری دیدار حساس بین نفت و پرسپولس را ندارد و شاید دلیل آن نتایج ضعیفی است که تیم آبادانی در نیم فصل دوم کسب کرده است. هرچند تصمیم امروز کمیته استیناف هم نمی‌تواند در این امر بی‌تأثیر باشد.

*ساعت 15:35 علیرضا بیرانوند برای گرم کردن وارد زمین شد و هواداران آبادانی علیه او شعارهای تندی سر دادند.

*ورزشگاه همانطور که انتظار می‌رفت یکدست زرد پوش است و پرسپولیس تقریبا هیچ هواداری در این ورزشگاه ندارد.

*هواداران آبادانی با طبل و دوهل به تشویق تیم شهرشان می‌پردازند.

*بازیکنان دو تیم همزمان برای گرم کردن وارد زمین شدند و این درحالی بود که تماشاگران آبادانی برای تشویق تیمشان و هو کردن پرسپولیسی‌ها بین دوراهی قرار گرفته بودند.

*برانکو ایوانکوویچ زودتر از شاگردان به کنار زمین آمده و از زمین مسابقه بازدید کرد. او همچنین از آنالیزور خود خواست ترکیب تیم نفت آبادان را به وی نشان دهد.

*درحالی که اسکوربورد ورزشگاه سالم است اما ساعت آن در خواب زمستانی فرو رفته است.

*رفته رفته به تعداد تماشاگران اضافه می‌شود و نکته جالب توجه اینکه هوادارانی که طرفدار پرسپولیس هستند در لابلای تماشاگران آبادانی مستقر می‌شوند.

 

 

 

 

حواشی

پرسپولیس-نفت ابادان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی