حواشی دیدار نفت - پرسپولیس(5)/ قهر و آشتی مسلمان و احمدزاده در جریان بازی

حواشی دیدار نفت - پرسپولیس(5)/ قهر و آشتی مسلمان و احمدزاده در جریان بازی

دو بازیکن تیم پرسپولیس در جریان بازی با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند که با وساطت سایر بازیکنان این موضوع خاتمه پیدا کرد و در پایان نیمه اول با یکدیگر آشتی کردند.
به گزارش پیروزی دیلی، در دقیقه 40 بازی بین برخی از هواداران تیم پرسپولیس درگیری لفظی پیش آمد که اگر دخالت سایرین نبود کار به درگیری فیزیکی هم کشیده می‌شد. 

 * در یک صحنه محسن مسلمان بر روی احمد امیرکامدار بازیکن تیم نفت خطا کرد که این موضوع باعث درگیری این دو بازیکن شد. بعد از این صحنه مسلمان که عصبانی شده بود توسط بازیکنان پرسپولیس از صحنه درگیری دور شد اما این بازیکن با فرشاد احمدزاده هم‌تیمی خود هم دچار درگیری لفظی شدیدی شد که با وساطت بازیکنان این دو نفر از یکدیگر جدا شدند.

 *در انتهای نیمه اول این دو دست در دوش یکدیگر با هم از زمین خارج شدند تا با یکدیگر آشتی کرده باشند. 

 * در یک صحنه بازیکنان پرسپولیس معتقد به صحنه پنالتی بودند اما علیرضا فغانی داور بازی چنین اعتقادی نداشت و این موضوع باعث شد تا کریم باقری مربی تیم پرسپولیس به این صحنه اعتراض کند. 

 * مشکل همیشگی خبرنگاران در ورزشگاه تختی هنوز پابرجاست و عدم آنتن‌دهی تلفن‌های همراه و پوشش نامناسب اینترنت باعث شد تا اصحاب رسانه باز هم در ورزشگاه تختی دچار مشکل باشند. 

 * هواداران تیم پرسپولیس خبرنگاران را به مناسبت روز خبرنگار مورد تشویق خود قرار دادند. 

 * طاهری مدیرعامل پرسپولیس و گرشاسبی عضو هیات مدیره در وی وی آی پی ورزشگاه تختی حضور دارند و این بازی را از نزدیک می‌بینند.

حواشی

پرسپولیس-نفت تهران

صبا :
۲۰ مرداد ۹۶
خدایاحواشی و مکر وحیله ساخته  دشمنان و بدخواهان رو از پرسپولیس دورکن و از پرسپولیس من در برابر حاشیه سازان و دشمنان حفاظت کن.خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی