حواشی دیدار کره جنوبی - ایران؛ ورزشگاه پر شد

حواشی دیدار کره جنوبی - ایران؛ ورزشگاه پر شد

 ورزشگاه جام جهانی سئول از سه ساعت پیش از آغاز برای دیدار کره جنوبی و ایران پر از تماشاگر شده است.


به گزارش پیروزی دیلی، دیدار کره جنوبی و ایران در حالی از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه 60 هزار نفری جام جهانی سئول آغاز می‌شود که استقبال خوبی از این بازی صورت گرفته است.

*حدود سه ساعت پیش از آغاز بازی، ورزشگاه تقریباً پر شده بود و اکنون جایی برای حضور هواداران نیست.

*بیشتر تماشاگران کره‌ای با لباس‌های قرمز رنگ وارد ورزشگاه شده‌اند تا سکوها یک رنگ باشد.

*تعدادی از هواداران ایرانی با لباس‌های سفید و پرچم سه رنگ ایران در ورزشگاه حضور دارند که تعداد آنها زیاد نیست.

*یکی از رسانه‌های کره‌ای در صحبتی که با یکی از هواداران تیم ملی ایران داشت در خصوص حضورش در ورزشگاه سؤال پرسید که این هوادار پاسخ داد: من ساکن سئول هستم و اینجا زندگی می‌کنم، اما قرار نیست چون اینجا زندگی می‌کنم، کره را تشویق کنم، چون ایرانی‌ام و امروز هوادار ایران هستم.

 

حواشی

کره جنوبی - ایران؛

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی