حواشی شست خبری دربی؛ کنایه سرمربی استقلال به یک عکاس/ واکنش پرسپولیسی‌ها به محرومیت مسلمان

حواشی شست خبری دربی؛ کنایه سرمربی استقلال به یک عکاس/ واکنش پرسپولیسی‌ها به محرومیت مسلمان

نشست خبری سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و استقلال پیش از دربی 85 با حاشیه‌هایی همراه بود.


به گزارش پیروزی دیلی، نشست خبری سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و استقلال پیش از دربی 85 امروز در سازمان لیگ برگزار شد که این نشست حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* برانکو که قرار بود نشست خبری‌اش از ساعت 13 و 30 دقیقه برگزار شود با حدود 10 دقیقه تاخیر در نشست خبری حاضر شد.

* یکی از خبرنگاران از برانکو درباره محرومیت محسن مسلمان پرسید که در این بین خمارلو مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس عنوان کرد چه کسی گفته مسلمان محروم است؟ هیچ نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

* به دلیل اینکه دوربین‌های تلویزیونی حق ورود به سالن کنفرانس را نداشتند گزارشگران و خبرنگاران صدا و سیما بدون دوربین ومیکروفن در نشست حضور داشتند.

* سرمربی استقلال قبل از حضور در نشست خبری با موبایلش از خبرنگاران عکس گرفت و به نظر می‌رسید ازدحام بیش از اندازه اصحاب رسانه برای او جالب توجه بود.

* سرمربی تیم استقلال به یکی از عکاسان که عکس‌های زیادی از او گرفته بود با کنایه گفت تو 200 تا عکس از من گرفتی و باز هم می‌خواهی عکس بگیری؟!

* شفر سرمربی استقلال زمانی به سالن کنفرانس رسید که نشست خبری برانکو در جریان بود.

* برانکو سرمربی پرسپولیس پس از پایان نشست خبری‌اش به دیدار سرمربی استقلال رفت و با او خوش و بش گرمی داشت و با هم عکس یادگاری گرفتند.

* زمانی که شفر مشغول صحبت بود نشست خبری بود نام فرشید اسماعیلی را فراموش کرد و مدیر رسانه‌ای استقلال نام این بازیکن را به سرمربی آلمانی گفت.

* در پایان نشست خبری سرمربی آلمانی استقلال وی خطاب به اصحاب رسانه گفت فردا همه شما را در ورزشگاه خواهم دید.

 

 

 

حواشی

دربی 85

نشست خبری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی