حواشی پرسپولیس- پدیده؛درخواست هواداران پرسپولیس از وزیر ورزش و تشویق عابدزاده و نوروزی در آزادی

حواشی پرسپولیس- پدیده؛درخواست هواداران پرسپولیس از وزیر ورزش و تشویق عابدزاده و نوروزی در آزادی

 به گزارش پیروزی دیلی، دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده خراسان در حالی از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که به فاصله 20 دقیقه مانده به آغاز مسابقه بیش از 5 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارد و رفته به رفته به تعداد آنها اضافه می‌شود.


* هواداران پرسپولیس مشغول تماشای بازی استقلال بودند و از تساوی رضایت داشتند. آنها با کنایه به استقلالی‌ها خواهان بازگشت منصوریان شدند.

* برانکو قبل از ورود بازیکنانش برای گرم کردن به زمین به کنار زمین آمده و به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد.

* هواداران پرسپولیس و تمامی بازیکنان این تیم به غیر از علیرضا بیرانوند استقبال گرمی به عمل آوردند. 

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه بارها با تشویق احمدرضا عابدزاده و سردادن شعار معروف «شهر ما شهر مونیخ عقاب آسیا با ماست تشویق کردند.

* برخی از بازیکنان پرسپولیس از  همراهان تیم‌شان خواستند به لیدر بگویند که بیرانوند هم تشویق شود که این مسئله با مخالفت لیدرها همراه شد. 

* کمال کامیابی‌نیا با وجود اینکه بارها از سوی تماشاگران تشویق شد اما توجهی به آنها نکرد که این مسئله در نوع خودش جالب بود.

* گادوین منشا در اواسط نیمه اول با اعتراض به هافبک‌های دفاعی تیمش به آنها گفت وقتی او روی دفاع حریف پرس می‌کند آنها هم باید از پشت حمایتش کنند. 

* دقیقه 23 بازی علیرضا بیرانوند به حالت نه چندان خوبی به مدافعان و هافبک‌های تیمش که به راحتی اجازه حمله کردن به بازیکنان پدیده را دادند، اعتراض کرد که سیدجلال با قراردادن انگشت سبابه‌اش جلوی بینی خود از بیرانوند خواست ساکت باشد. کاپیتان پرسپولیس خودش در ادامه به بازیکنان پرسپولیس تذکر داد. 

* در دقیقه 24 هواداران پرسپولیس با تشویق هادی نوروزی یاد و خاطره او را زنده نگه داشتند

 

 

 

 

حواشی

پرسپولیس- پدیده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی