حکم فیفا در آستانه اجرا/ پدیده هم سقوط می‌کند؟

حکم فیفا در آستانه اجرا/ پدیده هم سقوط می‌کند؟

عمل نکردن باشگاه پدیده مشهد به تعهداتش در پرداخت مطالبات ایگور پراهیچ باعث شد تا وکیل این بازیکن کروات امروز در تماس با فیفا خواهان اجرای حکم درباره این باشگاه شود.
به گزارش پیروزی دیلی، طبق توافق آخر، قرار بود باشگاه پدیده هر هفته 10هزار دلار به پراهیچ بدهد و موعد اولین پرداخت یک ماه پیش بود اما تا امروز هیچ اتفاقی نیفتاده و به همین دلیل وکیل این بازیکن امروز با مسئولان فیفا تماس گرفت و خواهان اجرای حکم درباره باشگاه پدیده شد. 

 هنوز مشخص نیست دقیقا چه حکمی صادر خواهد شد اما کمترین جریمه ممکن، کسر 6 امتیاز و البته جرایم نقدی است که اگر این اتفاق بیفتد و 6 امتیاز دیگر از پدیده کسر شود این تیم 20 امتیازی خواهد شد و به رده پانزدهم جدول سقوط خواهد کرد تا به همراه تیم همشهری خود یعنی سیاه‌جامگان در آستانه سقوط به لیگ یک قرار بگیرد. البته با توجه به اینکه قبلا 6 امتیاز از پدیده کسر شده، ممکن است حکم جدید فیفا سنگین‌تر از قبل باشد و این تیم به سقوط به دسته پایین‌تر و شروع فصل بعدی با امتیازات منفی محکوم شود.

شکایت

پدیده

پراهیچ

کسر امتیاز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی