خانزاده: با توجه به شرایط خوب بازی کردیم

خانزاده: با توجه به شرایط خوب بازی کردیم

مدافع پدیده می گوید تیمش نمایش خوبی برابر پرسپولیس داشته است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، محمدرضا خانزاده در مورد تساوی برابر پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود. بعد از یک ماه دوری یک مقدار شادابی لازم را نداشت. ما چند هفته است که چهار پنج بازیکن مصدوم و محروم داریم ولی روی هم رفته بد کار نکردیم.


او ادامه داد: پرسپولیس خیلی قوی است. یکی از بهترین تیم های ایران و آسیا است ولی ما هم با توجه به چهار پنج بازیکن محروم و مصدوم خوب بازی کردیم.


مدافع پدیده  در مورد مصددومیتش هم گفت: قبل از بازی با پارس جم بود که به تیم ملی دعوت شدم ولی در این بازی دستم شکست و مجبور شدم جراحی کنم.

 

در بازگشت دوبازی برگشتم و این بار دست دیگرم شکست که این موضوع خیلی سخت است. پزشکان تیم ملی به من گفتند باید آماده باشی تا برگردی و من هم چون بازی حساس بود بازی کردم.


خانزاده در مورد بازی با پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است ولی من فکر می کنم ما هم خوب بازی کردیم.

محمدرضا خان‌زاده

پرسپولیس-پدیده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی