خانواده دکتر ارنستو!

خانواده دکتر ارنستو!

غیرمنتظره، خیره‌کننده و تماشایی.
به گزارش پیروز دیلی، سرعت عثمان‌ دمبله برای سپری‌کردن فاصله میانه میدان تا محوطه جریمه چلسی ثانیه‌هایی قبل ازاولین گل با پیراهن بارسلونا، درست شبیه سرعتِ پیشرفت تیم والورده در طول فصل بود. غیرمنتظره، خیره‌کننده و تماشایی. با جدایی نیمار در تابستان، به نظر می‌رسید روند فروپاشیِ بلوگرانا آغاز شده اما مرد آرام نیمکت کاتالان‌ها تکه‌های پازل را طوری کنار هم چید که تیمش حتی آماده‌تر از آخرین فصل حضور نیمار در نیوکمپ شد. در لالیگا، دیگر هیچ مانعی برای قهرمانی بارسا وجود ندارد. در کوپا، یک پای فینال آبی‌اناری خواهد بود و ماجراجویی اروپایی، با تحمیل یک شکست تحقیر‌آمیز به چلسی جذاب شده است. بعد از صعود بارسا به جمع هشت تیم، مارکا در یک نظرسنجی کنایه‌آمیز رئال مادرید را نخواستنی‌ترین حریف طرفداران تیم والورده در یک چهارم نهایی معرفی کرد. 

 بلافاصله اسپورت دست روی نظرسنجی معنی‌دار دیگری گذاشت که در آن نیمی از هواداران بارسا، در جستجوی رویارویی اروپایی با رئال بودند. آندری شوچنکو اما مسیر دیگری را برای بارسا انتخاب کرد. آن‌ها در یک چهارم با رم روبرو می‌شوند. تیمی که با همه سرسختی‌اش، فراتر از یک حریف متوسط نخواهد بود. رم در بازی‌های بزرگ این فصل سری آ شگفت‌انگیز نبوده اما نباید فراموش کرد که جالوروسی همان تیمی است که ناپولی شکست‌ناپذیر ساری را تحقیر کرده و توانایی انجام کارهای بزرگ غیرقابل‌پیش‌بینی را دارد. غیبتِ احتمالی سرخیو بوسکتس به دلیل مصدومیت، تنزل اینیستا و پائولینیو و در اختیارنداشتن کوتینیو در رقابت‌های اروپایی، تردیدهایی در مورد خط میانی بارسا به وجود می‌آورد. در فاز دفاعی اما خیال آن‌ها از تراشتگن و زوج بی‌نقص پیکه-اومتیتی کاملا راحت به نظر می‌رسد و در خط حمله نیز، مثلث «ام.اس.دی» با مسی، سوارز و دمبله در حال شکل‌گیری است. مهم‌ترین امتیاز آبی‌اناری‌ها اما مرد متفکر روی نیمکت خواهد بود. مردی که کم‌تر حرف‌ می‌زند و بیشتر کار می‌کند. یک مربی که هواداران باشگاه را با سرعتی سرسام‌آور به رویاهای‌شان نزدیک می‌کند. راننده فرمول یک نیوکمپ. ارنستو والورده.

بارسلونا

عثمان دمبله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی