خبر دو هفته پیش پیروزی تایید شد/خروج سعید آقایی از لیست برانکو

خبر دو هفته پیش پیروزی تایید شد/خروج سعید آقایی از لیست برانکو

بعد از آنکه تراکتورسازی در نیم فصل نخست عملکرد خوبی از خود ارایه داد بعضی از شاگردان قلعه نویی مدنظر تیم های مطرح قرار گرفتند.

به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از سایت روزنامه گل، بعد از آنکه تراکتورسازی در نیم فصل نخست عملکرد خوبی از خود ارایه داد بعضی از شاگردان قلعه نویی مدنظر تیم های مطرح قرار گرفتند. از جمله بازیکنانی که آن زمان در تیررس پرسپولیسی ها قرار گرفت، سعید آقایی دفاع چپ تراکتور بود. حتی تا چند روز پیش هم برانکو درباره این بازیکن در حال بررسی بود و قصد داشت دفاع چپ تیم قلعه نویی را جذب کند اما در این مدت حرف هایی به برانکو از سعید آقایی گفته شد که سرمربی پرسپولیس از جذب او منصرف شد. گفته می شود حاشیه های سعید آقایی و ارتباطش با یکی از نزدیکان قلعه نویی «م.ع» باعث شد تا برانکو از جذب این بازیکن صرفنظر کند. سرمربی پرسپولیس از اینکه بازیکنی پرحاشیه به پرسپولیس بیاید ترس دارد تا مبادا اتفاقاتی که رامین رضاییان در تیمش به وجود آورد بار دیگر اتفاق بیفتد. از همین رو برانکو رسما قید سعید آقایی را زده و گفته می شود به دنبال جذب مهدی ترابی برای فصل آینده است. اینکه ترابی به پرسپولیس بیاید یا نه هنوز معلوم نیست اما نخواستن سعید آقایی قطعی شده است.

روزنامه پیروزی این خبر را به نقل از خبرگزاری مهر درج کرده و آماده هرگونه توضیحی را دارد..همچنین ما درباره علت خروج نام سعید آقایی از لیست پرسپولیس اخبار دیگری نیز دریافت کرده ایم.

سعید آقایی

لیست برانکو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی