خدا را شکر با گل بچه‌محل‌مان شهرآورد را بردیم

خدا را شکر با گل بچه‌محل‌مان شهرآورد را بردیم

علی علیپور یک روز قبل از شهرآورد 85 در مصاحبه با روزنامه خبرورزشی گفته بود دوست دارم در دقیقه 24 به استقلال گل بزنم.
به گزارش پیروزی دیلی،علیپور گل زد اما در دقیقه 22، درست 2 دقیقه قبل از آنچه حدس زده بود. عجیب‌تر اینکه دفعه قبلی که علیپور به استقلال گل زد، روی پاس هادی نوروزی بود. در این مورد با معصومه ابراهیم‎پور همسر هادی نوروزی تماس گرفتیم. او در ابتدا به ما گفت: «بعد از فوت هادی دیگر فوتبال نمی‌بینم. در تمام مدت شهرآورد هم سر مزار هادی نشسته بودم تا او تنها نباشد. هانی اما علاقه زیادی دارد و تمام مدت، شهرآورد را تماشا کرد. در طول بازی نیز دعا می‌کردم پرسپولیس برنده بازی باشد.»

 او اضافه کرد: «در اوایل نیمه اول به من گفتند علی علیپور گل زده است. از شنیدن این خبر واقعاً خوشحال شدم. یادم آمد که هادی چقدر برای حضور علیپور در پرسپولیس زحمت ‌کشید. علیپور با قرارداد بسیار کمی به پرسپولیس آمد اما هادی بارها از مسئولان باشگاه خواست تا قرارداد این بازیکن را بالا ببرند یا پول نقد بیشتری به او بدهند تا بتواند منزلی تهیه کرده و همسرش را به تهران بیاورد. هادی واقعاً برای علیپور زحمت ‌کشید چون علی بچه‌‎محل ماست و ما دوستش داریم. خدا را شکر که می‌بینم او در پرسپولیس پیشرفت می‌کند و حتی به استقلال گل می‌زند.» 

ابراهیم‌پور افزود: «علیپور چند ماه قبل مصاحبه‌ای کرد و گفته بود بهترین گلم، تلخ‌ترین گلم بود چون به استقلال زدم اما پاس آن را رفیق عزیزم هادی داد و امروز در جمع ما نیست. علی واقعاً دوست بامعرفتی است که هنوز هادی را به یاد دارد و از نوروزی نام می‌برد. او حتی با عکس هادی به شهرآورد رفته بود و آن مصاحبه هم دلیل بهتری برای این موضوع بود. برای هر بازیکن، قشنگ‌ترین لحظه این است که در شهرآورد گل بزند. حتی اگر یک بازیکن 100 گل بزند ولی در شهرآورد گلزنی نداشته باشد، انگار هیچ گلی نزده است. امیدوارم این گل مبارک علی، همسرش و طرفداران پرسپولیس باشد. مطمئناً هادی هم از تمام این اتفاقات بسیار خوشحال است چون او یک پرسپولیسی اصیل بود.» 

همسر مرحوم نوروزی در نهایت گفت: «هادی آن‌قدر عزت دارد که وقتی نامش به میان می‌آید، باعث خوشحالی هواداران می‌شود. به خدا بعد از این شهرآورد، سر مزار هادی، مردم جمع شدند و به خاطر حضور جمعیت، چنان ترافیکی شده بود که جای سوزن انداختن هم نبود. یک بار به هادی گفتم وقتی گل می‌زنی، یاد چه کسی می‌افتی، که گفت آن‌قدر ضربان قلبم در آن زمان بالاست که نمی‌توانم به راحتی جواب این سؤال را بدهم اما قطعاً به هانی و هانا فکر می‌کنم. وقتی علی علیپور چنین صحبتی در مورد هادی می‌کند، یعنی هادی را دوست دارد و این موضوع برای ما ارزش زیادی دارد. برای او و پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.»

دربی 85

همسر هادی نوروزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی