خدیرا: مقابل فرانسه شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم

خدیرا: مقابل فرانسه شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم

هافبک تیم ملی آلمان از شخصیت تیمی مانشافت در بازی شب گذشته مقابل خروس‌های تمجید کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سامی خدیرا که در تساوی 2 بر 2 شب گذشته (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال آلمان مقابل فرانسه، 75 دقیقه در ترکیب ژرمن‌ها بود و جای خود را در نهایت به سباستین رودی داد، پس از این بازی گفت: نیمه اول شانس با ما یار نبود، اما با این حال موقعیت‌هایی روی دروازه فرانسه خلق کردیم. ما مشکلات هماهنگی در این دیدار داشتیم، اما بروز چنین مشکلاتی در چنین بازی‌های سطح بالایی طبیعی است.


هافبک یوونتوسی تیم ملی آلمان در ادامه یادآور شد: در نیمه دوم به بازی‌مان سرعت دادیم و به گل تساوی رسیدیم. در ادمه یک گل خوردیم و نتیجه 2 بر یک به سود فرانسه شد، اما بار دیگر به بازی برگشتیم و با زدن گل تساوی شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم.


کوین تراپ هم که در این بازی به تشخیص بواخیم لو در درون دروازه تیم ملی آلمان ایستاد، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در درون دروازه آلمان ایستادم. می‌خواستم با عملکردم پاسخ اعتماد سرمربی تیم را بدهم. برای رفتن به جام جهانی هم هر کاری که از دستم ساخته باشم، خواهم کرد.

تیم ملی آلمان

خوردبین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی