خرید جدید پرسپولیس سوژه رسانه های عربی/ "بشاررسن" شکار بزرگ برانکو

خرید جدید پرسپولیس سوژه رسانه های عربی/ "بشاررسن" شکار بزرگ برانکو

رسانه های عربی حاشیه خلیج فارس در پوشش خبر پیوستن ملی پوش عراقی به پرسپولیس از این بازیکن به عنوان شکار بزرگ برانکو نام بردند.
به گزارش پیروزی دیلی، بعد از هفته ها گمانه زنی در خصوص پیوستن ملی پوش عراقی به قهرمان ایران سرانجام بشاررسن با قراردادی دو ساله از باشگاه الشرطه به پرسپولیس پیوست تا فوتبال خود را در لیگ برتر ادامه دهد. انتقالی که با منتشر شدن تصاویر امضای قرارداد این بازیکن با مسئولان باشگاه پرسپولیس نهایی شد تا تمام گمانه زنی ها به پایان برسد. 

در بازتاب این خبر رسانه های عربی حاشیه خلیج فارس خرید رسن را شکار بزرگ برانکو از بازار نقل و انتقالاتی تابستان 2017 در میان کشورهای عربی نامیدند. استاد الدوحه قطر نوشت:« ملی پوش المپیک عراق در بازگشت از عربستان قرارداد دوساله خود را با پرسپولیس به امضا رساند تا شکار بزرگ قهرمان ایران از بازار پرتلاطم حاشیه خلیچ فارس لقب بگیرد چون بسیاری از باشگاه های متمول عربی خواستار همکاری با این ستاره جوان بودند».

 بشار رسن در حالی به عضویت باشگاه پرسپولیس در آمد که در اردوی تیم امید عراق در مرحله انتخابی جام ملت های آسیا زیر 23 در ریاض با مصدومیت روبرو و نتوانست به عنوان کاپیتان امیدهای این کشور در دو بازی پایانی به میدان برود اما در بازگشت بلافاصله قرارداد خود را با پرسپولیسی ها به امضا رساند.

بشار رسن

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی