خسروی: پنالتی پرسپولیس را داور چینی ندید- گل الوحده سالم بود

خسروی: پنالتی پرسپولیس را داور چینی ندید- گل الوحده سالم بود

یک کارشناس داوری گفت: داور چینی بازی پرسپولیس و الوحده در دادن کارت‌های زرد به تیم اماراتی کوتاهی کرد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، علی خسروی درمورد نحوه قضاوت مینگ فو داور چینی در بازی پرسپولیس و الوحده در نیمه اول گفت: در ابتدای مسابقه کارتی که به والدیرویرا بازیکن الوحده نشان داد کاملاً درست بود. اما وقتی بازیکن الوحده روی کمال کامیابی‌نیا مرتکب خطای خشنی شد، او در دادن کارت زرد به این بازیکن، کوتاهی کرد. این خطا باعث مصدومیت کامیابی‌نیا شد و حتی جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به این مسئله معترض شد که البته حرکت درستی نبود. 

 وی افزود: در دقیقه ۳۵ وقتی مهاجم الوحده نتوانست خودش را کنترل کند و به مدافع پرسپولیس خورد هیچ صحنه پنالتی رخ نداد و ادامه بازی کاملاً‌ درست بود. داور چینی رد برخی از دقایق در دادن کارت‌های زرد به بازیکنان الوحده کوتاهی کرد ضمن اینکه تیم الوحده چند بازیکن خارجی دارد که رفتار ناشایستی از خودشان نشان دادند و بازیکنان بی‌شخصیتی از نظر رفتاری به نظر می‌رسند. آنها خود را برتر از سایر بازیکنان در زمین می‌دانند. 

 خسروی در مورد گل دوم تیم الوحده گفت: گل تیم اماراتی در دقیقه ۵۰ در شرایط سالم به ثمر رسید و گل سالم بود. در دقیقه ۵۲ بازیکن شماره یازده الوحده که باید در نیمه اول اخراج می کرد برای پرسپولیس دردسر ساز شد. دقیقه ۵۳ پنالتی مسلم روی مهدی طارمی گرفته نشد و مدافع الوحده باید اخراج می‌شد اما داور اصلا این پنالتی را تشخیص نداد.

خسروی

پرسپولیس-الوحده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی