خشم طاهری مقابل نماینده AFC؛ روسیاه شدید

خشم طاهری مقابل نماینده AFC؛ روسیاه شدید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان دیدار شب گذشته مقابل الهلال به شدت نسبت به عملکرد داور ناراضی بود و اعتراض خود را نسبت به آن به ناظر ای اف سی اعلام کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پرسپولیس بعد از شکست در دیدار رفت امیدوار بود در جدال برگشت بتواند با نتیجه‌ای مناسب از شخصیت خود دفاع کند. اتفاقا آنها خیلی زود توانستند با گل گادوین منشا از حریف جلو بیفتند و شانس را به اردوی خود بیاورند؛ اما یک تصمیم اشتباه و اثرگذار از سوی داور عمانی در اعلام پنالتی به سود الهلال و در سمت مقابل نادیده گرفتن برخورد توپ به دست مدافع حریف تمام رویاهای آنها را برهم زد.


علی اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از پایان دیدار بلافاصله به سمت زمین رفت و گفتگوی تندی با مسئول و ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد تند نسبت به تصمیمات داور در این بازی از عملکرد ابوبکر الکاف به عنوان یک روسیاهی بزرگ یاد کرد و اشتباهات او را متذکر شد. گلایه‌های طاهری به اینجا نیز ختم نشد و او با اعلام اینکه اعتراض‌شان را به انتخاب این داور عمانی اعلام کرده بودند نسبت به بی توجهی به آن نیز معترض بود.

طاهری

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس-الهلال

علیرضا هادیان :
۲۷ مهر ۹۶
ایضا چالش مانکن اجرا کنندگان در فدراسیون فوتبال پر مدعای تاج و مرد همیشه خندان حاضر در ای اف سعودی!  
مگر می شود مطابق قانون فیفا مسابقه رسمی تعیین شود و باشگاه مقابل از حضور در آن به بهانه واهی عدم امنیت در کشور میزبان سر باز بزند. 
هر تیم عربستانی که در ایران به توصیه و اجبار دولت مفلوک عربستان یا به هر دلیلی حاضر نشود مطابق قانون نتیجه بازی ۳ بر صفر و باشگاه متخلف تا دوسال از حضور در میادین رسمی باید محکوم شود. 
خب اگر توان برقراری قانون و دیکته کردن آن را بنفع فوتبال ایران ندارید ، کار را به کاردان واگذار کنید بروید منزل استراحت 
حرف هم میزنیم رئیس پس از کیروش فدراسیون می گوید حکم صادره را نمی توانیم منتشر کنیم وگرنه از طرف فیفا توبیخ می شویم ولی انچه حکم گرفتیم خیلی خوب است! 
چه حکمی گرفتید آقای تاج؟ پول بدهند سرمان را ببرند!؟ 
تا کی باید در مقابل این همه ظلم در حق پرسپولیس که تنها گناهش میلش به شاد کردن دل مردم و ارائه یک فوتبال فراتر از آسیاست که البته ضعف های مدیریت و برنامه ریزی شما و مدیران تان و کم کاری برخی باشگاههای نورچشمی تان برملا می کند ، سکوت کنیم؟ 
حال فوتبال ایران بد بود آقای تاج و با حذف پرسپولیس شایسته ترین باشگاه در آسیا بدست خودی و غریبه بدتر هم شد و هرچه پرسپولیس را بزنند بدتر هم خواهد شد. 
امروز بهترین دروازه بان و دفاع های تیم ملی را زدند فردا تیم ملی نتیجه نخواهد گرفت کما اینکه در بازی سوریه و ۳۰ دقیقه پایانی روسیه یعنی ظرف ۱۲۰ دقیقه ۳ گل دریافت کرده اند یعنی هر ۴۰ دقیقه یک گل! و قطعا در آینده شما را در مقابل خیل هواداران فوتبال سیبل خواهند کرد. 
تأسف می خوریم که عده ای از درک این حلقه زنجیر وار و بزن بزن عاجزند و بر شاخ نشسته اند و بن میبرند! 
پرسپولیس و استقلال شناسنامه فوتبال ایران هستند. هرکدام از این دو باشکاه خود یک تیم ملی اند. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی