خط و نشان العین برای استقلال با 6 گل

خط و نشان العین برای استقلال با 6 گل

العین با پیروزی قاطع در لیگ امارات به استقبال هفته سوم لیگ قهرمانان رفت.
به گزارش پیروزی دیلی، امشب در چارچوب مسابقات هفته هجدهم لیگ امارات، تیم های اول و دوم جدول یعنی العین و الوحده یک بازی حساس را مقابل هم برگزار کردند. 

 در این بازی العین موفق شد یک پیروزی قاطع به دست آورد و با نتیجه ۶ بر ۲ حریف خود را شکست داد. گلهای العین را مارکوس برگ (۲ بار)، کایو، عمر عبدالرحمان و الجابری به ثمر رساندند و در سمت مقابل، ژوژاک هر دو گل الوحده را وارد دروازه حریف کرد.العینی ها با این پیروزی ۴۱ امتیازی شدند و فاصله را با الوحده ی رده دومی به ۴ امتیاز افزایش دادند. 

 گفتنی است العین روز سه شنبه هفته جاری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال ایران است.

استقلال

العین

دکتر نصیر :
۱۱ اسفند ۹۶
استقلال با این بازی که جلوی پرسپولیس و الهلال و الریان کرده نشون داده هر تیمی رو می تونه ببره مدیریت باشگاه پرسپولیس باید برای ادامه دادن با برانکو یه تجدید نظر اساسی بکنه حداقل باید یه کمک ایرانی بزرگ  مثل علی دایی یا کریمی به اون اضافه میشد این مربی با قرار دادن بازیکنان در پست های غیر تخصصی نیمکت نشین کردن عجیب بعضی بازیکنان استفاده از سیستم های عجیب و از همه بدتر خریدهای ناموفق مثل بشار منشا اوکراینی ها و استرالیا و شایان صالح نشون داده مربی متوسطی هست........سال دیگه که پنجره بسته هست و استقلال هم تقویت میشه فقط خدا میده با این فرمون جلو بریم در ربی چه خواهد شد..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی