خلا سیدجلال در قلب دفاعی پرسپولیس

خلا سیدجلال در قلب دفاعی پرسپولیس

بار دیگر غیبت کاپیتان اول پرسپولیس برای این تیم دردسرساز شد و آنها به تیمی شکننده برابر حریف تبدیل شدند.
به گزارش پیروزی دیلی، سیدجلال حسینی، کاپیتان موفق پرسپولیس در این فصل که نقش پررنگی در آمار دفاعی این تیم داشته، در بازی امروز مقابل سایپا غیبت دارد تا آنها از ساختار دفاعی شکننده‌ای برابر حریف برخوردار شوند.

 سیدجلال حسینی که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی با قرعه استراحت از سوی برانکو مواجه شده، در بازی امروز در ترکیب این تیم قرار نگرفته تا شجاع خلیل زاده و محسن ربیع خواه زوج دفاعی را شکل دهند. زوجی که نتوانستند در نیمه اول نمره قبولی دریافت کنند و خلا سیدجلال را به طور واضح به نمایش گذاشتند. اتفاقی که برای اولین بار در طول فصل باعث دریافت دو گل در نیمه اول برای این تیم شده و آنها که در 25 بازی 10 گل دریافت کرده بودند، در یک نیمه دو گل از سایپا خوردند. 

 شجاع خلیل زاده و ربیع خواه بارها با اشتباه در ضدحملات حریف و آفسایدگیری‌های اشتباه خود فرصت ایجاد حملات خطرناک را به سایپایی‌ها دادند تا ماحصل آن شکست سرخ‌ها در نیمه اول باشد.

سیدجلال حسینی

پرسپولیس-سایپا

دکتر نصیر :
۹ فروردين ۹۷

دلم می سوزه والله قسم دلم می سوزه سروش رفیعی و رامین باید با ۲۸ سال سن در دو سه سال پایان اوج فوتبالیشون با نیمکت نشینی عمرشون حروم بشه ما اینجا مدام حرص بخوریم…!کلآ با حضور شجاع در سمت چپ و ماهینی و ربیع در دفاع وسط میشد حدس زد یک فاجعه در راهه!!! شجاع کلآ قد نسبتآ کوتاهی برای مدافع کناری شدن داره بنده خدا وقتی توپ میره بالا می مونه کدوم سمت بره فقط خطا می کنه! مدافعین کناری باید از نظر فیزیک و قدرت بدنی یه چیزی در حد گودزیلا باشن دوستانی که می گفتن راشا بهتر از بیرانوند هست تحویل بگیرن دو موقعیت دو گل!!..کلآ خط دفاع پرسپولیس به شدت وابسته به سید جلال و انصاری هست محرمی هم من بارها و بارها گفتم فیزیک مدافع شدن رو نداره ولی یک هافبک راست حجومی آینده دار می تونه بشه اگر می خواهیم فصل بعد در آسیا بدرخشیم یا حداقل باخت بد ندیم باید حداقل دو مدافع در سطح انصاری و سید جلال با فیزیکی بهتر از آنها مثل امثال رامین برای گوش های راست و چپ و یک هافبک دفاعی فیزیکی قد بلند مثل امثال عزت الهی برای جبران ضعف قد کوتاهی کمال و مسلمان احمد زاده و بشار که تمام جنگ های فیزیکی میانه میدان رو می بازن و یک هافبک تهاجمی رونده تکنیکی توپ قطع کن مثل سروش رفیعی و یک مهاجم مثل طارمی به جای منشا پیدا کنیم…

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی