خلیج‌تایمز:نماینده ایران، تشنه‌‌‌ برد بود/پرسپولیس، بولدوزری بود که الوحده را کنارزد!

خلیج‌تایمز:نماینده ایران، تشنه‌‌‌ برد بود/پرسپولیس، بولدوزری بود که الوحده را کنارزد!

یک روزنامه چاپ امارات نوشت پرسپولیس انگیزه بیشتری برای کسب برد داشت و بولدزری بود که الوحده را کنار زد.

 روزنامه انگلیسی‌زبان خلیج‌تایمز، چاپ امارات گزارشی در مورد بازی‌های شب گذشته لیگ قهرمانان آسیا از جمله مصاف الوحده برابر پرسپولیس دارد.

این نشریه در این مقاله نوشت:الوحده 3 بر 2 مغلوب پرسپولیس ایران در دومین هفته از لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آل‌نهیان شد. نیمه اول این پرسپولیس بود که  در حضور تماشاگران ایرانی‌اش بازی را با برتری یک بر صفر پیش برد.بولدوزر ایران، الوحده را کنار زد.اما در نیمه دوم خاویر آخیره، مربی الوحده قدرت بیشتری را به تیمش با آوردن اسماعیل مطر، بازیکن شماره 10  تزریق کرد. این بازیکن پا به سن گذاشته شور و شوقی بین بازیکنان الوحده ایجاد کرد که بتوانند رقابت کنند. او در دقیقه 58 گل زد و سازنده گل دوم شد اما حضورش برای موفقیت در این شب، کافی نبود.

خلیج‌تایمز ادامه داد مهدی طارمی در سایه تلاش تیم پرسپولیس 2 گل زد تا نماینده ایران برنده بازی شود.

این نشریه عنوان کرد: فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی در برخی صحنه‌ها با پاس‌های خود، الوحده را به دردسر انداختند و خط دفاع تیم اماراتی متشکل از حمدان ال‌کمالی، سالم سلطان و ریم چانگ وو، اغلب تحت فشار واقع شدند. البته تیم میزبان در دقایقی مثل دقیقه 19 که ریم چانگ وو، با سر به دروازه پرسپولیس زد و توپ را به تیرک زد، می‌توانست به گل برسد.

روزنامه اماراتی همچنین به سرعت بازی اشاره کرد و نوشت: بازی با سرعتی بالا دنبال شد. ایرانی‌ها نشان دادند تشنه‌تر هستند و برای تغییر نتیجه فشار وارد کردند.همین امر باعث شد تا با 2 گل طارمی، نتیجه را عوض کنند. بازیکن شماره 9 پرسپولیس با گل‌هایش سکوت را به ورزشگاه آورد و باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ، در بازگشت به ابوظبی، موفق شود.

خلیج تایمز

پرسپولیس-الوحده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی