خلیل‌زاده: انتخاب اول و آخرم پرسپولیس بود/ امیدوارم بتوانم به تیم ملی برسم

خلیل‌زاده: انتخاب اول و آخرم پرسپولیس بود/ امیدوارم بتوانم به تیم ملی برسم

مدافع جدید پرسپولیس گفت: انتخاب اول و آخرم برای فصل آینده، پرسپولیس بود.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، شجاع خلیل‌زاده در مورد پیوستنش به پرسپولیس اظهارداشت: قبلاً صحبت‌ها و مذاکرات انجام شده بود و امروز آمدیم عکس بگیریم و یکسری کارهای دیگر انجام دهیم. خوشحالم که به این تیم پیوستم و تمام تلاشم را می‌کنم که بهتر از گذشته باشم.

 وی در مورد اینکه در آسیا می‌تواند بازی کند یا خیر، گفت: در این مرحله نه اما اگر به مرحله بعدی صعود کنیم می‌توانم بازی کنم. مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این تیم چقدر به پیشرفتت کمک خواهد کرد، گفت: هرکسی آرزویش است که در پرسپولیس بازی کند و من هم مستثنی نیستم. تمام تلاشمان را برای تیم می‌کنیم و می‌خواهیم رکوردشکنی‌مان بهتر از فصل گذشته باشد.

خلیل‌زاده در مورد اینکه چرا شماره 3 را انتخاب کرد، گفت: خودم این شماره را دوست داشتم و باشگاه هم لطف کرد و آن را به من داد. وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است که به تیم ملی راه پیدا کند، اظهارداشت: عملکرد خودم مهم است، تلاشم را می‌کنم با بازی خوب به تیم ملی برسم، چه باشم و چه نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

 بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چه پیشنهادهای دیگری داشت، گفت: یک پیشنهاد داخلی داشتم اما پرسپولیس انتخاب اول و آخرم بود. 

 خلیل‌زاده در مورد اینکه یک بار با پرسپولیس قرارداد بست اما به سپاهان رفت و دلیل این اتفاق چه بود، گفت: یکسری مسائل وجود داشت و آن زمان فکر کردم اینجا جایم نبود که بازی کنم، رفتم تا بهتر شوم و دوباره بازگردم. مطمئناً بازی کردن در پرسپولیس راحت نیست و باید سخت کار کنید. هرکس بهتر باشد، بازی می‌کند.

 وی در مورد اینکه آیا کرانچار هم به شما نیاز داشت یا خیر، گفت: صحبت‌هایی کرده بودیم اما من در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و امیدوارم موفق باشم. برای سپاهان هم آرزوی موفقیت دارم.

تیم ملی

خلیل زاده

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی