خلیل‌زاده: آقاکریم به من گفته بود گل می‌زنی!

خلیل‌زاده: آقاکریم به من گفته بود گل می‌زنی!

شجاع خلیل‌زاده مدافع پیش‌تاخته پرسپولیس پس از آنکه موفق شد در دقیقه 24 دروازه استقلال خوزستان را باز کند با سرعت به سمت نیمکت تیمش دوید تا شادی پس از گل خود را با کریم باقری تقسیم کند.
به گزارش پیروزی دیلی، پس از اتمام دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در حالی با مدافع شماره ۳ پرسپولیس تماس گرفتیم که در فرودگاه بود و با وجود شلوغی دور و برش دقایقی پاسخگوی سؤالات ما شد.

 * می‌خواهیم از دقیقه ۲۴ آغاز کنیم. گلی زدید که به نظر می‌رسید تمرین‌شده باشد. درست است؟

 بله در تمرینات همیشه روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم و محسن (مسلمان) هم توپ را برای حسین ماهینی فرستاد که او هم پاسی تماشایی با سر داد و ما هم شانسی گل زدیم. (با خنده) 

* نه شانسی هم نبود. به هر حال به عنوان یک مدافع تاکنون ۳ گل برای پرسپولیس زدی که آمار بدی نیست؟

 نظر لطف شماست. همیشه گلزنی را دوست داشتم و هنگام ضربات کرنر یا ایستگاهی با اجازه کادر فنی جلو می‌روم و این بار هم خدا کمکم کرد که ضربه‌ام گل شد. راستی از حسین ماهینی هم تشکر می‌کنم که آن پاس فوق‌العاده را با سر داد.

 * چرا پس از گلزنی بلافاصله به سمت نیمکت دویدی و شادی گلزنی خودت را با کریم باقری تقسیم کردی؟ 

آقاکریم بزرگ همه ما و افتخار فوتبال ایران است. قبل از مسابقه آقاکریم به من گفته بود شجاع، امروز گل می‌زنی! پس از آنکه موفق به گلزنی شدم، یاد حرف ایشان افتادم و رفتم جلو تا به این شکل از زحمات مربی خودم تشکر کنم.

* به نظر می‌رسید پس از بازی با الهلال عربستان شرایط سختی را تجربه کرده باشی؟ 

متأسفانه شکست تلخی بود و همه بازیکنان پرسپولیس شرایط بدی را تجربه کردیم. به هر حال باختن به آن شکل سخت است و بارها هم از هواداران پرشور و بامعرفت پرسپولیس عذرخواهی کردیم. 

* پست معنی‌داری در اینستاگرام گذاشتی درویش!

 منظورتان کدام پست است؟

 * از عارفی پرسیدم روی نگین انگشترم چه حک کنم که وقتی شادم به آن بنگرم و هر وقت غمگین هستم به آن نظرم کنم و در هر دو وقت به کار آید. گفت: «حک کن می‌گذرد.»

 آهان! چیز خاصی نبود. این مطلب را کسی برایم تعریف کرد و دیدم جالب است نوشتم. 

* ولی به نظر می‌رسید منظور خاصی... 

بگذریم چون می‌گذرد! 

* متوجه شدیم! بسیار خب حالا با این ۳ گلی که به استقلال خوزستان زدید، روزگار دوباره بر وفق مراد شد؟

 هر روزی که پرسپولیس برنده و دل هواداران شاد شود، روزگار بر وفق مراد است. ما پس از ۲ بازی مقابل پیکان و سپاهان و همین‌طور مسابقه با الهلال عربستان، به این برد پرگل احتیاج داشتیم. خدا را شکر ۳ گل زدیم و دست پر از اهواز برگشتیم. 

* می‌گویند متخصص گلزنی به تیم‌های خوزستانی هستی. همین فصل ۲ گل زدی؛ یکی به فولاد و دیگری استقلال خوزستان!

 قسمت این بوده است. خوزستانی‌ها همیشه فوتبال بازی می‌کنند و اهل ضدفوتبال نیستند. سعی می‌کنم اگر فرصتی پیش آمد به کمک همبازیانم به تیم‌های غیرخوزستانی هم گل بزنم. 

* قول گلزنی به الهلال عربستان را می‌دهی؟ 

در فوتبال حرفه‌ای نمی‌توان قول گلزنی داد اما من و همبازیانم قول می‌دهیم همه وجودمان را در زمین بازی برگشت با الهلال عربستان بگذاریم. هر کاری می‌کنیم بازی رفت را جبران کنیم و از هواداران بامعرفت پرسپولیس هم می‌خواهم ما را دعا کنند.

شجاع خلیل زاده

پرسپولیس-الهلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی