خلیل‌زاده: قهرمانی نیم‌فصل؟ فقط جام اهمیت دارد/امیدوارم همین روند را ادامه دهیم

خلیل‌زاده: قهرمانی نیم‌فصل؟ فقط جام اهمیت دارد/امیدوارم همین روند را ادامه دهیم

مدافع پرسپولیسی ها می گوید قهرمانی نیم فصل مهم نیست بلکه جام قهرمانی پایان فصل اهمیت فراوانی دارد.
به گزارش پیروزی دیلی شجاع خلیل زاده پس از دیدار برابر صنعت نفت آبادان در رابطه با پیروزی در این بازی گفت: خوشبختانه یک بازی خوب انجام دادیم و توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. خدا را شکر که هشتمین بازی موفقیت آمیز را پشت سر گذاشتیم و این به کمک همه بچه ها و کل تیم بود که دفاع کردیم و انشااله این روند ادامه دار باشد. 

 او درباره گل نخوردن تیم گفت: مهم گل نخوردن تیم نیست و مهم پیروزی تیمی است. خدا را شکر که گل نخوردیم و امیدوارم این روند همین طور ادامه داشته باشد. 

 خلیل زاده درباره قهرمانی در نیم فصل نیز گفت: به نظرم قهرمانی نیم فصل مهم نیست و مهم جامی است که در پایان فصل بالای سر می بریم و به امید خدا و کمک هواداران این اتفاق خواهد افتاد. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و آنچه حقمان است را کسب کنیم.

او در رابطه با قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: ما پارسال که گروهمان گروه مرگ بود، توانستیم صعود کنیم و تیم هایی که امسال با آنها قرار است مسابقه بدهیم، مطمئنا جز تیم های خوب هستند که به لیگ قهرمانان صعود کرده اند.

شجاع خلیل زاده

پرسپولیس-صنعت نفت آبادان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی