خلیل‌زاده: هر وقت انصاری گفته گل زدم/ با ساسان دوست هستم

خلیل‌زاده: هر وقت انصاری گفته گل زدم/ با ساسان دوست هستم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر وقتی محمد انصاری گفته گل می‌زنیم این اتفاق افتاده است.
به گزارش پیروزی دیلی، شجاع خلیل‌زاده در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: بازی را بهتر از سپاهان آغاز کردیم و خدا را شکر عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

 وی در مورد گلزنی‌اش در این بازی عنوان کرد:‌محمد انصاری خواب دیده بود گل می‌زنم و خدا را شکر توانستم گلزنی کنم. حاجی‌محمد هر وقت گفته گل می‌زنم این اتفاق افتاده است. دوبار او گفته گل می‌زنم که اینطور شده است. جا دارد از حمایت‌های حمیدرضا گرشاسبی تشکر کنم. او خیلی برای تیم زحمت می‌کشد. 

 وی در مورد درگیری با ساسان انصاری عنوان کرد: با او دوست هستم. درگیری در فوتبال پیش می‌آید وجزئی از فوتبال است. مدافع پرسپولیس در ادامه عنوان کرد:‌این گل را تقدیم پدر و مادرم می‌کنم و قبل از بازی گفته بودم گل بزنم به مادرم تقدیم می‌کنم و از همین جا می‌گویم مادر دوستت دارم. 

 وی در پایان گفت: امیدوارم با حمایت‌های هواداران نتیجه بهتری بگیریم و در ادامه سپاهان هم روند خوبی پیدا کند.

شجاع خلیل زاده

پرسپولیس-سپاهان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی