خمارلو: برانکو در مورد صادقیان و عباس زاده تصمیم می گیرد/ منتظر کمال و سروش هستیم

خمارلو: برانکو در مورد صادقیان و عباس زاده تصمیم می گیرد/ منتظر کمال و سروش هستیم

پرسپولیس همیشه تیم خبرساز فوتبال ایران است. می تواند قهرمان لیگ شود و بعد از قهرمانی بازیکنانش دست به اعتصاب بزنند! امکان ندارد که پرسپولیس بی خبر باشد و بی حادثه. برای همین صحبت کردن با مسوولان این تیم می تواند اخبار زیادی را از درون این باشگاه عیان کند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، فرصتی دست داد تا به سراغ پندار خمارلو مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای پرسپولیس برویم و با او در مورد مسائل مختلف از جمله اعتصاب اخیر سرخپوشان صحبت کنیم. خمارلو هم اینچنین به سوالات پاسخ داد: 

 - بازیکنان به تمرین برگشتند و اعتصاب تمام شد. آیا مشکلات مالی را حل کردید که بازیکنان قید اعتصاب را زدند؟ 
 نه ، بازیکنان تیم متوجه شدند با اعتصاب مشکل حل نمی شود. خودشان هم می دانند هر وقت ما پول داشتیم به سرعت به آنها پرداخت کردیم. خدایی اگر پرداخت های امسال را با سالهای قبل مقایسه کنید خواهید دید که پرسپولیس و بازیکنانش شرایط خیلی بهتری داشتند. اما خب گاهی مشکلات مالی به وجود می آید و دردسر ساز می شود. 

 - مشکل مالی پیش آمده سر چه بود؟ 
 ما کلی بدهکاری های گذشته باشگاه را پرداخت کردیم. اکثر این بدهی ها را هم به دلار پرداخت کردیم. آنهم دلار حدود 4000 تومان. به خدا قسم اگر این بدهی ها را نمی دادیم تیم قطعا به دسته پایین تر سقوط می کرد. می دانید ما چقدر پرونده شکایت پرداخت کردیم که جریمه اش کسر 6 امتیاز بود؟ باور کنید اگر این بدهی ها پرداخت نمی شد قهرمانی که هیچ قطعا پرسپولیس لیگ یکی می شد. ما برای هزینه های جاری مشکلی نداشتیم اما بدهی های قدیمی واقعا مشکل ساز شد. ما از رستوران توی جاده چالوس طلبکار داشتیم تا بازیکنان خارجی که به فیفا شکایت برده بودند. الان هم که حساب باشگاه مسدود است! 

 - باز حساب باشگاه را مسدود کردند؟ 
 بله. به خاطر بدهی های مالیاتی قبلی حسابمان مسدود شد. حسابرسی ها انجام نشده و دفاتر قانونی را در فصول قبل ارائه نکردند برای همین ما را علی الراس اعلام کردند و حساب مسدود شد. البته دارند رایزنی می کنند تا این مشکل برطرف شود. خدا را شکر این دفعه مثل دفعه قبل که کشتی گیرها شکایت کرده بودند پولی از حساب کسر نشده است. 

 - مشکلی برای کمک های مردمی که پیش نیامده؟
 نه خدا را شکر . به حساب مردمی کاری نداشتند و حساب اصلی باشگاه را مسدود کردند که انشاا... ظرف همین یکی دو روز مشکل برطرف خواهد شد. 

- می گویند عامل اصلی این اعتصاب پولی بوده که به بازیکنان استقلال پرداخت شده است!
 نمی دانیم و برایمان هم مهم نیست به استقلالی ها پول داده اند یا نه. شنیدیم حواله ای به آنها داده شده است. اما ما تحت هیچ شرایطی پرداخت غیر نقدی نداریم و پول دستمان بیاید قطعا به حساب بازیکنان واریز خواهیم کرد. 

 - مشکل جذب بازیکن خارجی را چطور حل می کنید؟
 این مسئله را فیفا اعلام نکرده و فدراسیون فوتبال در این مورد اشاراتی داشته است. خود آقای تاج می داند و حتی گفته که پرسپولیس بسیاری از بدهی هایش را پرداخت کرده. فکر نمی کنم مشکلی برای جذب بازیکن خارجی پیش بیاید.

 - پرونده ژوزه به کجا رسید؟ 
 هنوز اتفاق خاصی نیافتاده است.

 - کی رای صادر می شود؟
 انشاا... هر چه دیرتر بهتر. 

 - موضوع تمدید قرارداد کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی به کجا رسید؟ 
 هنوز اقدامی صورت نگرفته است. به هر دو نفر اعلام کردیم برای مذاکره بیایند اما هنوز تصمیم نگرفته اند. ما هم دوست داریم با آنها تمدید قرارداد کنیم چون می دانیم هواداران از این اتفاق خوشحال می شوند.

 - شاید پیشنهاد خارجی دارند؟
 نمی دانم فعلا که هیچ پیشنهادی از تیمهای خارجی برای باشگاه پرسپولیس نیامده است. 

 - آنها بازیکن آزاد هستند! 
 بله اما پیش از پایان قرارداد وضعیت پیشنهادات مشخص می شود. فعلا که ما از پیشنهادات خارجی آنها بی خبر هستیم. 

 - بیرانوند پیشنهاد ترکیه ای دارد؟ 
 ما پیشنهادی دریافت نکردیم. شاید به مدیر برنامه هایش پیشنهادی رسیده باشد اما باشگاه هیچ پیشنهادی از تیمهای خارجی دریافت نکرده است.

 - طارمی در لیگ برتر و عباس زاده در لیگ یک آقای گل شده اند. هر دو هم پرسپولیسی هستند. 
 بله ما هم از این اتفاق خوشحال هستیم. مهدی در یک فرآیند همدلی و همبستگی اعضای تیم به این مهم رسید. عباس زاده هم یک پرسپولیسی است و خوشحالیم که او هم توانست به روزهای خوبش باز گردد.

 - خیلی ها در مورد بازگشت عباس زاده به پرسپولیس حرف می زنند. پیام صادقیان هم که رسما مصاحبه کرده و خواستار بازگشت به پرسپولیس شده است. در این مورد چه تصمیمی دارید؟
 اگر برانکو حضور انها را در پرسپولیس تایید کند ما هم مشکلی برای جذب آنها نداریم. در این مورد تصمیم اول و آخر را برانکو می گیرد. ما هیچ دخالتی در تصمیم گیری های او نداریم. هرکس را بخواهد می آوریم و هر کس را هم که نخواهد قطعا از تیم می رود. 

 - برانکو لیستش را ارائه کرده؟
 لیست نداده اما با آقای طاهری جلسه داشته است. حتما در این مورد صحبت هایش را کرده است. 

 - در یارگیری چه اقداماتی کرده اید؟ 
 بعد از پایان لیگ در این مورد اطلاع رسانی خواهیم کرد. الان هفته آخر حساس است و دوست نداریم حرفی زده شود و بگویند پرسپولیس تمرکز را از آنها گرفته. 

 - بازی با الوحده هواداران می آیند؟ منتطریم تا بیایند. دلخوری ها را باید کنار بگذارند. شرایط حساس است و بازیکنان این موضوع را فهمیدند. آنها می دانند به کمک هواداران واقعا نیاز دارند. الوحده با حضور هواداران در آزادی تمرکزش را از دست می دهد. صمیمانه از همه هواداران می خواهیم همه چیز را فراموش کنند و به استادیوم بیایند و مثل بازی با پدیده استادیوم را پر کنند تا انشاا... با کمک آنها برنده این بازی مهم باشیم.


**اردلان بزرگنیا

برانکو

خمارلو

صادقیان

عباس زاده

پرسپولیس

علیرضا هادیان :
۱۳ ارديبهشت ۹۶
پیام رسما در ویدئویی که ازش منتشر شده و مشخصا خود را بی تقصیر جلوه داده و کریم باقری و برانکو را خیلی نرم کوبیده است! 
بیاید دوباره جنجال خواهیم داشت. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی