خمارلو: به غیر از محرمی کسی قرار نیست از پرسپولیس جدا شود

خمارلو: به غیر از محرمی کسی قرار نیست از پرسپولیس جدا شود

ساعاتی قبل از آغاز بازی پرسپولیس و الجزیره با پندارخمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس همکلام شدیم و از او در مورد موارد ریز و درشت پرسپولیس سوال کردیم. ببینید مدیر رسانه ای پرسپولیس در این رابطه چه پاسخهایی را به روزنامه پیروزی داده است.

مذاکره با برانکو کمتر از یکساعت!
از خمارلو در رابطه با تمدید قرارداد برانکو سوال کردیم. او در پاسخ گفت: قبلا با ایشان توافقات صورت گرفته بود. قرار بود بر سر جزئیات مذاکراتی داشته باشند. آقای گرشاسبی یکشنبه شب به هتل آمد و مذاکرات دو طرف کمتر از یک ساعت طول کشید و توافقات قطعی شد. متن قرارداد را برای ایشان آماده کردیم و به او تحویل دادیم. برانکو قرار بود بامداد سه شنبه ایران را ترک کند. برای همین خواستیم قبل از رفتن قرارداد امضا شود. ایشان هم بعد از خواندن متن قرارداد آنرا امضا کردند. قبل از آن هم قرارداد دستیاران ایشان امضا شده بود.
از خمارلو در مورد مدت قرارداد پرسیدیم. او گفت: طبق این قرارداد برانکو دو فصل فوتبالی در پرسپولیس خواهد بود و تا پایان فصل 98-99 با تیم همراهی خواهد کرد.
مدیر روابط عمومی پرسپولیس در ادامه گفت: علت تاخیر در امضا قرارداد فشردگی مسابقات بود و فرصتی برای بررسی جزئیات قرارداد نبود.

ارائه برنامه فصل جدید در تعطیلات!
آیا برانکو برنامه های فصل جدید را ارائه داده است؟ خمارلو می گوید: برنامه ها هنوز داده نشده. برانکو صبح سه شنبه می رود و یکماه بعد به ایران باز خواهد گشت. قرار شد در این مدت تعطیلات او با باشگاه در تماس باشد. در همین تماسها برنامه های فصل جدید را هم ارائه خواهد کرد. گفته اند او لیست خرید بازیکن و لیست خروجی داده که اصلا این اخبار درست نیست. ظرف چند روز آینده این برمه ها ارائه خواهد شد تا باشگاه برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

لیگ تمام شد ، باشگاه منتظر سرخپوشان
از پندار در مورد تمدید قرارداد بازیکنان پرسیدیم. او گفت: طبق خواسته بازیکنان صبر کردیم تا آخرین بازی فصل هم انجام شود و بعد با آنها پای میز مذاکره به شکل جدی بنشینیم. با همه در این مورد صحبتهایی انجام داده ایم و اگر مشکلی پیش نیاید حالا برای رسمی کردن تمدید قرارداد با آنها وارد مذاکره خواهیم شد. پیش بینی خودمان اینست که مشکلی در این راه پیش نیاید.

غیر از محرمی کسی جدا نمی شود
در مورد جدایی احتمالی بازیکنان می پرسیم که خمارلو می گوید: به غیر از صادق محرمی کسی از پرسپولیس جدا نمی شود. صادق ظاهرا جدایی اش قطعی شده و حتی با برانکو خداحافظی کرده است. اما بقیه هستند و باشگاه با سایرین که قرارداد ندارد وارد مذاکره خواهد شد.

برانکو مشکلی با کیروش ندارد
باشگاه می گوید با فدراسیون فوتبال تعامل دارد اما قبل از بازیهای مهم این تیم اخبار عجیبی از فدراسیون منتشر می شود که نمونه اش لیست کیروش و بودن تعداد اندکی از تیم قهرمان فصل در جام جهانی است! به خمارلو می گوییم این اتفاق را پیرو مشکلات کیروش با برانکو نمی بیند؟!
پندار می گوید: تا جایی که می دانیم هر دو طرف دارند کار خودشان را انجام می دهند. از طرف برانکو هیچ توهین یا کارشکنی علیه کیروش نبوده است. برانکو همیشه می گوید باید به تیم ملی کمک کرد و در عمل هم همین کار را انجام می دهد. برانکو علیه کیروش موضع ندارد. و همیشه آماده همکاری با تیم ملی بوده و هست.

امیدواری زیاد به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی
از پنجره نقل و انتقالاتی می پرسیم و خمارلو می گوید: ما در نیمه اول خرداد منتظر رای cas در مورد پنجره هستیم. همه کارهای لازم را انجام داده ایم. رضایت باشگاه ریزه اسپور به فیفا رسیده و حالا فیفا می داند که پرسپولیس قصد فریب بازیکن را نداشته است. الان این پرونده دعوا میان فیفا و پرسپولیس نیست چون فیفا مرجع بالاتر است و با هیچ باشگاهی دعوا ندارد. منتظریم cas میان ما و فیفا حکم دهد. با توجه به اینکه یک پنجره را محروم بودیم امیدواریم محرومیت از پنجره دوم رفع شود.

جریمه گولچ کسر شد ، پرداخت به دایی و سرخپوشان در اولویت
خمارلو از نتیجه تلاشهای گرشاسبی در حل پرونده گولچ می گوید: با تلاشهایی که صورت گرفت این مبلغ از 800 هزار دلار بسیار پایین تر آمد. تقریبا رقم به یک سوم کاهش یافت و قرار است این مبلغ جدید را پرداخت کنیم. 
او در مورد ناراحتی علی دایی گفت: قرار بود بدهی این مربی در  چند قسط پرداخت شود که تاخیر در کار افتاد. البته دایی خبر دارد که ما چقدر مشکلات در پرداخت داشتیم چون باید هزینه های جاری پرسپولیس و پرداختی با بازیکنان را هم در اولویت قرار می دادیم. خدا را شکر ایشان با باشگاه همکاری زیادی کرد. حالا پرداخت به ایشان و البته پرداختی پایانی قرارداد و پاداش قهرمانی بازیکنان در اولویت کار باشگاه است و این پرداختی ها به زودی انجام خواهد شد.

2 نکته مهم در مورد بازگشت سروش رفیعی
آیا سروش رفیعی به پرسپولیس باز می گردد؟ خمارلو گفت: تا پنجره نقل و انتقالاتی باز نشود در مورد جذب بازیکن نمی توان حرفی زد. این پنجره باز شود آنوقت برانکو باید بگوید سروش را می خواهد یا نه. به محض اینکه برای انجام این کار اوکی بدهد ما با سروش سریع وارد مذاکره خواهیم شد. هر بازیکن دیگری هم صحبتش مطرح می شود باید این دو نکته را در موردشان لحاظ کنید.

برانکو در مورد نیک سیرت تصمیم می گیرد
در مورد سرنوشت نیک سیرت مترجم برانکو می پرسیم. خمارلو می گوید: محرومیت یکماهه ایشان توسط کمیته اخلاق صادر شده و ما هم به نظر این کمیته احترام گذاشتیم. البته زمان محرومیت که تمام شود باید ببینیم برانکو در مورد ایشان نظرش را اعلام کند.

برانکو گفته مسلمان را می خواهد
در مورد سرنوشت محسن مسلمان می پرسیم و خمارلو می گوید: طبق آخرین نظر برانکو ، نام محسن در لیست پرسپولیس هست و سرمربی او را می خواهد. تا الان هم نظر دیگری نداده است و باشگاه تلاش می کند تا قرارداد این بازیکن را تمدید کند.
می گوییم اگر پنجره باز شود چه که در پاسخ می گوید: نمی دانم! شاید برانکو آن زمان لیست خروجی بدهد. اما فعلا چنین کاری را نکرده و تاکید داشته که همه نفرات تیمش را می خواهد.

خبرنگار: اردلان بزرگنیا

خمارلو

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی